dit was ze :

Ze zat bij mijn andere oudje in de kooi en heb dat andere oudje ( bonjovi van 5,5 jaar ) bij de jongere cavia's in het hok gezet wat goed gaat! Dus we hadden een kooi over

Alsof het allemaal voorspeld was dat ik een kooi over moest hebben vond ik zondag middag bij ons in de wei een konijn. Het was aan de kleuren te zien duidelijk een tam konijn! Ik had haar gevangen en in de lege kooi van Picasso gezet ( natuurlijk wel moet voer, bodem bedekking en water etc etc ). Ik ben naar de naast liggende camping gegaan om te vragen of het diertje daar vandaan kwam, daar kwam die niet vandaan. onze buren waren ook geen konijn kwijt. Nu kan ie nog van mensen zijn waar ik zeker vanw eet dat ze niet goed voor hun dieren zijn ( dit is overigens niet zeker of ie daar van is hoor ) en het liefst breng ik hem dus dan ook niet terug! Wat zouden jullie doen in dit geval? Het blijkt dat ie er al 2 dagen liep volgens een ander die hem gezien had. Moet ik hem houden of nog de eigenaar zoeken? ik heb geen advertentie nog gezien van mensen die een konijn kwijt zijn! En ik moet zeggen hij's heel leuk en heeft het naar z'n zin hier