hoi
dit zal raar klinken maar toch wil ik graag jullie mening
sinds kort heb ik de krantenwijk van iemand over genomen(helpte eerst mijn broertje en het is wel erg leuk)
en der zit ook een kamp in erg gezellige en leuke mensen en meestal lieve honden, eentje moet altijd vast als ik kom met mijn postbode tas enzo vangwege bijten dat lag die ook altijd
maar vandaag waren de kinderen met hem aan het spelen en vergeten terug aan de ketting te doen.
nou kwam ik liep het kamp op en zag hem nergens dus dacht ooo die ligt vast dan is het goed.
de over kant gedaan en toen richting de brievenbus waar die hond bij hoord, en toen kwam die in eens uit het niets aan gerend en beet mij in mijn boven been gelukkig valt dit mee(ben wel bij de huisartsenpost geweest)
maar nu komt het die hond heeft dit vaker gedaan en die man krijgt het hem niet meer afgeleerd en is van plan hem nu weg te doen,
dit vind ik zielig want hij doet het alleen maar als je met die postbode tas loopt of met krantjes iedereen hield er rekening mee maar mij hadden ze gezegd wij leggen hem wel even vast.
toch ben ik nu bang om daar heen te gaan hoe moet ik hier mee omgaan??