Vandaag ging ik in het bos rijden en mijn hond ging mee. Die vind dat altijd super geweldig bos en de paarden. We kwamen een stel mensen tegen en die zeiden aaa wat zielig zie dat hondje rennen.
nou ik vind er niks zielig aan. me hond vind het leuk. als ze het niet leuk vond had ze echt niet meegerend.
wie gaat er ook wel een in het bos rijden met zijn hond
ik nam mijn hond ook altijd mee met rijden, zij vind het idd ook geweldig om mee te lopen. tegenwoordig neem ik haar niet meer mee, omdat ze alleen maar blaft tijdens het rijden, zodat je niet eens kunt kletsen. vind ik erg jammer.
ben nu mn andere hondje aan het trainen om bij mij te blijven als ik paardrij en dat gaat heel goed.
ik vind het juist keigezellig met al mn diertjes op pad.
Mijn Parson Russell terrier gaat vaak mee op rit. Ze blijft altijd bij me in de buurt, onderweg kan ze in sloten drinken en paard en hond gaan vanaf het begin prima met elkaar om. Is gezellig zo met zijn drietjes op pad!
ik had pooky , mijn bouvier altijd mee, vond ze geweldig !! en vooral als ik het water in ging met paard, werd ze helemaal gek. het strand vond ze altijd het meest geweldig, en toen ik op mezelf ging wonen is ze dan ook met mijn ouders meegegaan naar zee, daar slijt ze nu haar dagen
is toch gezellig? en waarom zou het zielig zijn als de hond met het paard meerent, er zijn ook zat honden die met de fiets meerennen. Laat die mensen lekker l*llen, het is jou hond
ik heb een friese stabij. Ze kan aardig een sprintje trekken. alleen als ik opstap gaat ze blaffen maar voor de rest rent ze achter vogels aan, de bosjes in. enz. ik zie bijna nooit ruiters met hun hond het bos in.
me hond rent ook mee met de fiets en sinds kort naar het bos mee in met het paard. baasje wordt niet moe maar paard en hond wel haha