Onze tijdelijke logé die net geopereerd is! met succes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Onze tijdelijke logé die net geopereerd is! met succes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:41

Deze hond is van mijn ouders. Zij zijn inmiddels de 8e eigenaren van deze geweldige hond. Zij was een hele goede fokteef en heeft succesvol vele shows gelopen en was ook in de africhting. Dus geen makkelijk leven. Nu is ze met pensioen bij mijn ouders. Daar mag ze tot haar einde blijven. Helaas kreeg ze met een half jaar een fikse baarmoederonststeking en meerdere tumoren. Gisteren hebben we haar geopereerd (samen met mijn chef, ben assistente) en hebben we 7 tumoren verwijdert die gelukkig allemaal goedaardig zijn. daar dit zoveel tijd koste konden we de baarmoeder niet verwijderen en moet ze nog een keer in een paar weken. Gelukkig is deze dmv medicatie stabiel. Ze is fit uit de operatie gekomen gelukkig.

Hier wat foto's van deze kanjer. Helaas is ze nu een hele hoop haar kwijt. Ze is behoorlijk kaal. Dus nu maar even geen foto's van haar maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Appie

Re: Onze tijdelijke logé die net geopereerd is! met succes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 14:02

Ook weer een prachtige herder! Vooral de laatste foto, echt een geweldige uitstraling!

Wel pittig, 7 tumoren! Gelukkig goedaardig, maar het lijkt me evengoed een hele operatie.
Hoe oud is dan nu?
In ieder geval heel fijn dat ze fit uit de operatie is gekomen en hopelijk herstelt ze goed!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 20:02

Appie schreef:
Ook weer een prachtige herder! Vooral de laatste foto, echt een geweldige uitstraling!

Wel pittig, 7 tumoren! Gelukkig goedaardig, maar het lijkt me evengoed een hele operatie.
Hoe oud is dan nu?
In ieder geval heel fijn dat ze fit uit de operatie is gekomen en hopelijk herstelt ze goed!

Dat hoop ik ook. maar het ziet er goed uit. Ze is net 8 jaar oud.

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 10:37

O, dat is nog best jong. Dan kan ze hopelijk nog wel een aantal jaren mee!