Een tijd terug heb ik een bericht geplaatst vanwege 1 van mijn hamsters. Ze was blijkbaar ergens vast blijven zitten (hoorde ik van mijn moeder) en even later begon er een ontsteking te komen onder haar rechterachtervoetje. Ben eerst bij Verstappen geweest in Driebergen, hij heeft toen het open gemaakt en al het vuil eruit gehaald. Ik kreeg antibiotica mee. Ondanks alles werd het net zo dik als eerst, misschien zelfs dikker. Toevallig had ik een verzorgpony naast het huis van Roel van het Klaphek in IJsselstein. Hij heeft toen een gaatje in de ontsteking gemaakt en het pus eruit geknepen (vorige zomer). Daarna is het een erg lange tijd goed gegaan, het was nog wel dik, maar het werd niet dikker en het was ook niet rood meer. Van de week viel het me op dat het weer dikker en roder begon te worden, maar vanmiddag schrok ik toch wel. Het was wel heel erg dik en rood
Ze klimt en rent nog wel, eet en drinkt ook nog, wel iets minder dan normaal, maar niet extreem weinig. Heeft iemand misschien tips? Ik voel me zo machteloos
De dierenarts zei dat als ze nog gewoon at en dronk het nog gewoon prima ging, maar ik vraag het me af. Dit kan gewoon niet meer fijn voor haar zijn. Zal zometeen even een foto maken.
Groetjes Jenn