25 maart was het zover! Onze hond droopy startte de bevalling! En er kwamen maar liefst 9 pups uit geploept! Geweldig! De pups zijn vandaag alweer 10 dagen oud! En ze groeien als kool! Het zijn echt van die dikkerds nu! Ze doen het gelukkig allemaal goed! De oogjes gaan bij sommige al een beetje open! Moeders wordt er al echt een beetje moe van..
Ik ga zo een advertentie maken voor op marktplaats. Hebben jullie enig idee wat ik voor papierloze kruising pups kan vragen? Een goed tehuis is voor mij belangrijker, maar ben bang dat mensen er misbruik van maken als ik te weinig vraag..
Hieronder wat fototjes. ( Het zijn er een beetje te veel) Ik kan ze niet via img plaatsen. Dan zijn ze te groot. Dus jullie moeten helaas even deze link aanklikken
Wat een superleukerds!!! Prijs, geen idee. Maar ben gek op puppies Edit: wij hebben voor onze kruisings 100,- betaald. deze zijn allemaal keurig terecht gekomen!
Wat lieff! Heb ook geen idee. Wij hebben onze papierloze Jack Russels geloof ik voor €250 gekocht (elk hondje €250, dus samen €500). Misschien kan je hier wat mee, ik zou ze zeker niet voor minder weg doen.