Ik heb wat zieligs meegemaakt vanmorgen..
Ik was op Rotterdam Centraal, ik moest de trein van 10:23 naar mn school hebben. Maar goed ik stond dus op het perron. Samen met een vrouw. En er kwam nog een vrouw aanlopen en ineens valt er wat zwarts naar beneden, vanaf het dak zo op de rails. En evenlater nog wat zwarts op het perron. Waren het jonge vogels. Door de moeder uit het nest gegooid. Ze konden niet lopen, niet vliegen niets....

Dus die ene vrouw (die aan kwam lopen) heeft eerst die op het perron viel opgepakt en even aan die andere vrouw gegeven. Daarna is ze op het spoor gesprongen en had ze die andere gepakt die daar lag. Die zijn nekje zat helemaal dubbel, echt ik vond dat zo zielig. Zijn nekje was gebroken. Die heb ik toen in mijn handen gekregen en deze is toen ook in mijn handen gestorven door de valpartij en zijn nekje

De ander heeft het wel overleefd, die is goed warmgehouden door die ene vrouw en toen naar dierenarts gebracht.

Kun je nagaan hoe wreed moedervogels (Kraaien in dit geval) tegen hun jongen zijn. Die moeder is ook weggevlogen en niet meer teruggekomen. 's Middags was het nest nog steeds leeg.
Edit;
Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Als je zo'n wezentje wat nog heel jong is in je handen voelt sterven? Ik had het er ook best wel even moeilijk mee.. ookal was het een beestje wat ik niet kende.