Mijn 2,5 jarige poes had een melkkliertumor.
Donderdag 22 maart is ze hieraan geopereerd en gelijk ook gesterriliseerd.
De volgende dag, heeft ze wat gegeten, niet teveel, ik wilde niet dat ze misselijk zou worden.
Dat ging eigenlijk heel goed, 5x daags wat te eten in kleine porties, tot zondag avond, de 25e. Ze wilde niks meer.
Die nacht heeft ze ook een paar keer gebraakt, het was alleen maar gal.
Ikke een dag aangekeken, toen terug naar de kliniek, ze had pijn en at ook niet.
Injecties tegen de pijn en de misselijkheid zouden aan moeten slaan, verder was alles ok.
Niet dus.. misselijk was ze nu idd niet meer, maar ze lag nog steeds te rillen van de pijn, ondanks de pijnstillers die ze 2x daags moest hebben. En eten wilde ze nog steeds niet.
Omdat ze dus niet misselijk meer was heb ik met een pincet kleine vlees brokjes in haar mond laten vallen, ik moest wat..
Na een paar dagen moesten toch de hechtingen eruit, dus heb even aangekeken of die pijnstillende pilletjes aansloegen. Ze dronk gelukkig wel al die tijd, al was dat ook nog even een spannende tijd, ze wilde alleen uit de kraan drinken, maargoed..
Toen de hechtingen eruit gingen zag men dat haar huid reageerde op de hechtingsdraad. Ze heeft antibiotica gehad, en moest nog 5 dagen antibiotica geven.
Nu, 3 dagen verder en het gaat goed met haar, ze zit weer vol leven, verzorgd haar wonden goed ondanks dat er wat vocht uit die ene wond komt, wat juist goed is.
Maar eten doet ze nog steeds niet zelfstandig!! Geen snoepjes, geen vlees niks!!
Ze is in alles zo'n verschrikkelijke muts, zelfs melk geeft ze niks om, ook niet als ze zich lekker voelt, drinken alleen uit de kraan.. etc..
Nu doe ik vlees-mousse met een beetje kattenmelk pureren, en dit door een spuitje in haar mond spuiten, maar hoe lang gaat dit nog duren??
Heeft iemand tips om haar zelfstandig te laten eten? Ik weet het even niet meer...