wat mij is overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

wat mij is overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 15:45

ik liep vandaag lekekr in het park met mijn hondje. kom ik opeens een jack russel tegen. Ze was helemaal alleen en liep mij achterna.
Ik aan een paar mensen vragen of ze wisten van wie die jack was maar dat wisten ze niet,

Toen besloot een vrouw met mij even mee te lopen naar de dierenarts om te kijken of ze een chip had. Dat had ze niet. Ze was niet mager en had ook goede gekleurde tandvlees. (tja dierenverzoring opleiding dan moet je gewoon even kijken haha)

veder was het een sociaale hond en had ze ook geen halsband om.

Maar mijn moeder vond het niet goed als ik haar mee naar huis zou nemen. WAnt dan moest die hond naar de politie. naja die vrouw heeft haar nu even in huis en ze gaat de amive (of hoe dat ook heet) bellen. Ik heb mijn 06 af gegeven bij haar. Ik hoop dat ze haar baasje weer terug vind.

ben anderhalf uur bezig geweest haha

__manon__

Re: wat mij is overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:47

Haha t zal je maar gebeuren.
Hopen dat de hond zn baasje weer terugvindt Lachen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:48

Apart.. Zie je hier ook wel veel inde buurt, maar dat zijn gewon honden van de buren die elkaar gezellig op gaan halen...

Hopelijk wordt het baasje snel gevonden:)

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 15:49

Inderdaad veel succes!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:40

Zoiets is mij ook al een paar keer overkomen, wij wonen aan een hele drukke weg waar honden los niet veilig zijn dus is het al een keer of 4 geweest dat ik die van de weg af heb moeten plukken voor ze plat werden gereden.
Alle 4 de keren heb ik de dierenambulance gebeld en zijn ze goed terecht gekomen.

Succes met het vinden van het baasje hoor, er is vast iemand zijn huisdiertje kwijt Scheve mond (hoop ik dan toch Nagelbijten / Gniffelen )

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:05

Oow, dat gebeurd zo vaak hier!
Maar bij de dierenbescherming weten ze er wel raad mee! Ze komen bijna altijd wel weer terecht bij hun baasjes!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:07

Zo zie je maar weer wat het gemak is van een chip en daarbij je hond te laten registreren!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:43

Oei Wil, dat is weer wat. Int Park nog wel, heerlijk!
En al een bellentje gehad over hoe en wat?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 23:49

Vandaag had ik het zelf nog.
Omdat ik op het moment met de omheining van de honden bezig ben moeten ze noodgedwongen in stal blijven even een paar dagen niet alleen los op het erf nadat ze van de week al 2 x door de dierenamulance terug gebracht zijn geworden a € 36,00 per keer.Een klant van ons vond dat denk ik zielig en heeft ze toch losgelaten om vervolgens zelf naar huis te gaan.
Heb het halve dorp 2 x in de rondte gereden maar waar moet je zoeken.Tot onze dochter om een uur of 9 belde met de mededeling dat ze 2 honden gevonden had Duivel .Er was een mevrouw met ze aan de loop om te achterhalen waar ze vandaan kwamen en heeft ze toen maar bij mijn dochter achtergelaten Haha!
Nu maar hopen dat ze nog even een daggie thuis blijven!