Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sammie_44 schreef:Wat leuk voor je!
Je moet niet teleurgesteld zijn wanneer het katje in het begin nog heel teruggetrokken en bangig is, dit moet gewoon allemaal wennen. Om hem op de kattebak te leren poepen enzo, moet je hem inderdaad op de kattebak zetten, een paar keer en verder weet ik niet echt meer hoe wij dat met ons asielkatje hebben gedaan.. Maar als het een oudere kat is die nog niet zindelijk is, is het moeilijker aan te leren.
Ik vind het C1000 merk of AH merk voor kattebakgrind dat klontvormend is, allebei even goed. het is superhandig, heel schoon en je hoeft maar telkens een klein beetje bij in te gooien.
Tsja.. Science plan hebben wij ook een tijdje gegeven, maar pf.. dat geld wat je er voor moet betalen, vind ik overdreve. Voor een zak 20 euroWij zijn gewon overgestapt op Wiskas, stukken goedkoper, we kopen ook wel van dat Kitkat enzo, afwisseling in voer is áltijd goed. (Ook al is de kat het er niet altijd mee eens
)
Schaf ook een boekje aan over katten en verzorging, staan vaak goede nuttige tips in.
Ohja, nat kattevoer is niet aan te raden, katten vinden het heerlijk, maar ze krijgen er tandplak van.
sammie_44 schreef:Ben je hele dagen aan het werk? Dan raad ik je aan nog een kat erbij te nemen. Het is bijzonder verveling-wekkend voor een kat om hele dagen alleen in een huis te zitten..