Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Margot_VH schreef:ergens allergies voor of wat dan ook? Onze hond heeft het ook maar al vnaf puppy hij is overal allergies voor voor alles wat je je kan bedenken
marleen_usar schreef:Zijn het geen wormen of een verstopte anaalklier, dan gaan ze ook met hun kont over de vloer schuiven.
mirre schreef:Dat is ind. wel een goed idee, moeten ze hem nog maar eens goed nakijken. Hij is wel goed ontwormt?
paardpony schreef:marleen_usar schreef:Zijn het geen wormen of een verstopte anaalklier, dan gaan ze ook met hun kont over de vloer schuiven.
zijn anaalklieren worden bij de kapper (hondenkappen, hoe heet dat ok alweer) altijd uitgedrukt. ik ben blij dat hij daat bijna heen kan, als ik hij zo veel mooier
roest schreef:Zijn het geen wormen of een verstopte anaalklier, dan gaan ze ook met hun kont over de vloer schuiven.
zijn anaalklieren worden bij de kapper (hondenkappen, hoe heet dat ok alweer) altijd uitgedrukt. ik ben blij dat hij daat bijna heen kan, als ik hij zo veel mooier
paardpony schreef:roest schreef:
Worden zijn anaalklieren bij de trimmer ALTIJD uitgedrukt? En hoe vaak gaat hij naar de trimmer?
Ja, elke keer werden ze uitgedrukt als dat nodig was. Het is nu zover dat het helemaal schoon gespeold wordt. Maikey wordt op dit moment er voor behandeld.