Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farouche schreef:hmm, lekker vaag. De pup is een herder en die is het slachtoffer zegmaar van de andere honden. Waarom zeggen je ouders dan dat Herders nooit te vertrouwen zijn?!
Arme pup, dat wel.. Domme mensen zeker.!
Shaienne schreef:Jemig, wat zielig! En dat er pups te koop worden aangeboden op een wedstrijd vind ik ook zeker niet kunnen! Dat zegt ook veel over de fokkers van de pups, die kan het niks intereseren waar depups terecht komen, als ze maar geld vangen.
xxxmiixxx schreef:Ik vindt het ook niet kunnen dat mensen tegewoordig honden en ook andere dieren aanschaffen terwijl ze daarbij niet goed nadenken, ik kan mezelf er inderdaad ook heel kwaad om maken..
En over dat herder gedoe ben ik het alleen niet mee eens, wij thuis hebben een IJslandse herder, en het zijn schatten van dieren, Alleen moet je ze goed opvoeden, dat is net zoals bij die stafferd gewoon een kwestie van streng zijn en goed opvoeden dan is er niets aan de hand
Ik hoop dat die pup niets heeft en ook niets krijgt en dattie gauw daar weg is hoor
Skitter schreef:Shaienne schreef:Jemig, wat zielig! En dat er pups te koop worden aangeboden op een wedstrijd vind ik ook zeker niet kunnen! Dat zegt ook veel over de fokkers van de pups, die kan het niks intereseren waar depups terecht komen, als ze maar geld vangen.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Je bedoeld dus dat de pups geen goede tehuis krijgen, doordat iemand ze kocht op een wedstrijd. Maar 'de verkeerde mensen' kunnen ze ook thuis bij de fokker kopen. Dan gaat het toch om dat ze maar geld vangen?
Het feit dat ze op een wedstrijd verkocht worden maakt imo geen verschil. Juist best slim, want juist paardenmensen willen grote honden, en hebben vaak de ruimte.