U.S. soldaten mishandelen kreupele hond in Irak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

U.S. soldaten mishandelen kreupele hond in Irak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 12:50

U.S. soldaten mishandelen kreupele hond in Irak.
U.S. Soldiers Taunt Crippled Dog In Iraq

Wat een moedige soldaten in Irak.......
What a brave soldiers in Iraq............

Dit is een video-opname van US soldaten die stenen gooien en lachen om de ellende van een hond die helse pijnen leed en die tot overmaat van ramp daarna dus nog eens de mishandelingen moet ondergaan van deze soldaten........

This is a video of several US soldiers throwing rocks and laughing at
a poor dog with a very severe spinal deformity, who was obviously
suffering even before they started abusing him.

Wij hopen dat deze 'moedige soldaten' herkend zullen worden zodat ze kunnen worden aangeklaagd voor dierenmishandeling.

Hopefully someone will recognize these cowardly and cruel individuals
so they can be reported for animal cruelty.

Hieronder vindt u de link naar de video;
soldaten mishandelen kreupele hond.

http://www.liveleak.com/view?i=6445f9fdd7

Here is the link to the video:
Soldiers taunt crippled dog in Iraq

Benader autoriteiten en vertegenwoordigers en eis een onderzoek naar de plegers van dit delict!
Ook mannen in uniform moeten de wet respecteren en mogen niet ongestraft weerloze dieren mishandelen.

Please contact the federal senators and representatives and demand
an investigation into this atrocious and cowardly act, and demand
that the slobs in uniform be brought to justice.

Stuur de link van deze pagina naar de senator van u keuze of meerdere senatoren en maakt ze daarmede attent op het feit dat deze mishandeling wereldwijd in beeld wordt gebracht: www.dierenproject.nl/118.html

Mist

Re: U.S. soldaten mishandelen kreupele hond in Irak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:41

Walgelijk !!

Probeer even een emailadres o.i.d. bij je berichtje te zetten ! meer kans dat mensen dan idd een email sturen.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:44

Gatverdamme Misselijk wat een misselijkmakende lui!

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:47

jezus!! wat een zieke lui! snappen ze dan niet dat een dier ook gevoel heeft

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 20:49

Wat een stelletje ..........................! Echt zo erg gewoon!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:55

Hoe zielig, dat hondje...
Als je hem hoort janken Verdrietig
Waar mensen zich toch mee bezighouden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:58

Ziekelijk.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:59

echt die achterlijke amerikanen weer

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:53

IndianLady schreef:

Het had net zo hard Nederlanders kunnen zijn hoor!

Ik ben ook amerikaanse, dit vind ik een beetje kort door de bocht. Deze mannen zijn inderdaad achterlijk, maar dit komt niet doordat ze amerikaans zijn.

Iig, ja het is erg zielig. Die hond heeft zichzelf aangeleerd om alleen op zijn voorpootjes te lopen, daar lachen ze om. Het is een raar gezicht om te zien, maar om hem zo weg te jagen dat hij weg moet lopen, ondanks je ziet hij gewoon wil liggen omdat hij pijn heeft, vind ik ook TE ver gaan!

Op het laatst hoor je ze iets zeggen van 'Zal ik hem doodschieten?' Ik hoop dat ze het toch maar gedaan hebben, dit hond kan niets meer behalve liggen. Heeft waarschijnlijk geen eigenaar die hem beschermt, verdient het niet om zo te leven. Het is maar beter als hij dit gepesterij niet meer mee hoeft te maken.

Toch kan ik dit filmpje niet EXTREEM dierenmishandeling noemen, ze gooien een paar steentjes en lachen erom. Wel is het natuurlijk alles behalve aardig, ze mikken echt op de hond en ziet gewoon dat hij pijn heeft. Ik weet niet wat er daarna gebeurd is, of ze de hond dood hebben geschoten.

Begrijp me niet verkeerd, het feit dat de hond zo is geworden is inderdaad erg zielig, maar dat hebben de soldaten niet gedaan.
Niemand weet hoe de hond zo is geworden, door ziekte of zo geboren, maar dit hond had allang ingeslapen moeten worden.

Wat een bek heeft die neger of niet.. Nagelbijten / Gniffelen Ook nooit van een beugel gehoord..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:03

Moderatoropmerking:
Probeer de discussie aub gewoon normaal, vriendelijk en onderbouwd te houden. Als er geen normale discussie op gang komt (en alleen maar 'ziekelijk, achterlijk, etc') dan gaat dit topic alsnog op slot.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:21

Skitter schreef:
IndianLady schreef:

Het had net zo hard Nederlanders kunnen zijn hoor!

Ik ben ook amerikaanse, dit vind ik een beetje kort door de bocht. Deze mannen zijn inderdaad achterlijk, maar dit komt niet doordat ze amerikaans zijn.

Iig, ja het is erg zielig. Die hond heeft zichzelf aangeleerd om alleen op zijn voorpootjes te lopen, daar lachen ze om. Het is een raar gezicht om te zien, maar om hem zo weg te jagen dat hij weg moet lopen, ondanks je ziet hij gewoon wil liggen omdat hij pijn heeft, vind ik ook TE ver gaan!

Op het laatst hoor je ze iets zeggen van 'Zal ik hem doodschieten?' Ik hoop dat ze het toch maar gedaan hebben, dit hond kan niets meer behalve liggen. Heeft waarschijnlijk geen eigenaar die hem beschermt, verdient het niet om zo te leven. Het is maar beter als hij dit gepesterij niet meer mee hoeft te maken.

Toch kan ik dit filmpje niet EXTREEM dierenmishandeling noemen, ze gooien een paar steentjes en lachen erom. Wel is het natuurlijk alles behalve aardig, ze mikken echt op de hond en ziet gewoon dat hij pijn heeft. Ik weet niet wat er daarna gebeurd is, of ze de hond dood hebben geschoten.

Begrijp me niet verkeerd, het feit dat de hond zo is geworden is inderdaad erg zielig, maar dat hebben de soldaten niet gedaan.
Niemand weet hoe de hond zo is geworden, door ziekte of zo geboren, maar dit hond had allang ingeslapen moeten worden.

Wat een bek heeft die neger of niet.. Nagelbijten / Gniffelen Ook nooit van een beugel gehoord..

hier ben ik het mee eens, ik hoop dat ze de hond dood hebben geschoten, het arme dier heeft duidelijk zijn rug gebroken, en zijn achterbenen zijn verlamd, dat dat dier nog de wil heeft door te leven, wat een sterke hond!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:22

Daar had ik ook een topic over gemaakt!
Maar alsnog is het TE walgelijk
hihi ik zie dat jij heb een paar uur eerder heb gemaakt maar wel op dezelfde dag Clown

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:27

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:31

dit is gewoon niet normaal, en of het nou amerikanen , nl-ers of
Irakezen zijn het maakt niet uit..
Zoiets doe je niet , niet bij mensen maar ook niet bij dieren.
Wat mij part mag iemand die een dier mishandelt, net zo aangepakt worden als ze dat bij een mens zouden doen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:33

Als dat mijn buurman was geweest Whoosh! Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:55

Sylvia schreef:
Probeer de discussie aub gewoon normaal, vriendelijk en onderbouwd te houden. Als er geen normale discussie op gang komt (en alleen maar 'ziekelijk, achterlijk, etc') dan gaat dit topic alsnog op slot.

Maar wat voor discussie moet er dan komen over zoiets, wat voor discussie valt er hierover uit te lokken? Moeten we wachten tot iemand zegt dat dit normaal is en dan discussieren met diegene?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 08:53

Discussie of geen discussie, in elk geval niet enkel reacties als 'achterlijke Amerikanen' of weet ik wat. Er staan een paar goede reacties hierboven Ja Netjes, goed onderbouwd... Lachen Overigens zeggen er al 2 mensen dat het best meevalt in hun ogen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 11:20

Ik denk toch niet dat het nodig is te onderbouwen waarom je zoiets ziekelijk of zielig vind? Dat je dit niet doet zijn IMO algemene normen die iedereen deelt, ik zie ook geen reacties waarin mensen zeggen dat het meevalt?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:16

Ik wel: Skitter en Nimmedor Lachen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:19

heb het filmpje niet durven te kijken
maar alleen al van de tekst krijg ik al rillingen
dat doe je een hond toch niet aan Verdrietig

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 12:21

Ik heb het filmpje niet eens afgekeken.
Ik hoop inderdaad ook dat ze nog zo "beleefd" zijn geweest om het arme dier af te maken.

Verder vind ik het lager dan laag..
wat in godsnaam is er nou leuk aan steentjes gooien naar een hond die niks kan?
ik zie er zeker wel een paar raak aankomen?

Beesje is vel over been en ziek, en dan doet iedere steen ongelofelijk pijn (weet niet of je ooit een klap op je knokkels gekregen hebt..maar geloof me dat doet pijn)

Ik ga niet zitten schelden ofzo..maar het enigste wat hier bij me op komt is pure woede....

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:47

wat er in mijn ogen gebeurt is dat de hond te aggresief is om in de buurt te komen, vanwege de pijn enze. De amerikanen proberen op een iets minder nette manier de hond in beweging te krijgen om te zien wat er mis mee is. Dat ze lachen is vaak meer het stoerdoenerij in groepsverband, en ik neem aan dat ze het dier ook wel uit zijn lijden hebben verlost.

Ik heb welleens erger gezien, en versta dit ook niet onder mishandeling

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 10:49

Nimmedor schreef:
wat er in mijn ogen gebeurt is dat de hond te aggresief is om in de buurt te komen, vanwege de pijn enze. De amerikanen proberen op een iets minder nette manier de hond in beweging te krijgen om te zien wat er mis mee is. Dat ze lachen is vaak meer het stoerdoenerij in groepsverband, en ik neem aan dat ze het dier ook wel uit zijn lijden hebben verlost.

Totaal mee eens. Volgens mij gaat het erom dat op de video wil hebben hoe het hond ging lopen, op zijn voorpoten dus. Ik heb het ook nooit eerder gezien. Daarom lachen ze, tenminste het gesprek gaat niet over oe kunnen we dit hond pesten.

Ik neem ook aan dat ze het dier uit lijden verlost hebben....Ja

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:52

Skitter schreef:

Ik vind t wel extreem om bewust op n hond te mikken, ik vind t dom em zeer ziek gedrag! Tuurlijk hadden t ook Nederlanders kunnen zijn, maar t is al wel bekend dat ook hierin de Amerikanen VEEL beter zijn, want die zijn toch altijd beter en meer!?

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:24

Skitter schreef:
Nimmedor schreef:

Totaal mee eens. Volgens mij gaat het erom dat op de video wil hebben hoe het hond ging lopen, op zijn voorpoten dus. Ik heb het ook nooit eerder gezien. Daarom lachen ze, tenminste het gesprek gaat niet over oe kunnen we dit hond pesten.

Omdat je wel eens erger hebt gezien is het geen mishandeling? Vind dit een zeer vreemde opmerking. Alles waardoor je een mens of dier bewust onnodig pijn laat lijden is mishandeling dus dit ook.

Dus jij vind een hond die op zijn voorpoten loopt wel lachen omdat je dat nooit eerder hebt gezien. Sorry ik kan totaal niet lachen als ik een zielige hond zie met veel pijn waarnaar ze ook nog eens stenen gooien.

Bah dat noemt zich dan dierenliefhebbers. Tenminste ik neem aan dat jullie jezelf dierenliefhebbers noemen omdat je paard rijd. Maar ik vind in ieder geval dat jullie niet helemaal sporen om dit geen dierenmishandeling te noemen en erger nog er ook eigenlijk wel om kunnen lachen.