Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:echt die achterlijke amerikanen weer
Skitter schreef:IndianLady schreef:echt die achterlijke amerikanen weer
Het had net zo hard Nederlanders kunnen zijn hoor!
Ik ben ook amerikaanse, dit vind ik een beetje kort door de bocht. Deze mannen zijn inderdaad achterlijk, maar dit komt niet doordat ze amerikaans zijn.
Iig, ja het is erg zielig. Die hond heeft zichzelf aangeleerd om alleen op zijn voorpootjes te lopen, daar lachen ze om. Het is een raar gezicht om te zien, maar om hem zo weg te jagen dat hij weg moet lopen, ondanks je ziet hij gewoon wil liggen omdat hij pijn heeft, vind ik ook TE ver gaan!
Op het laatst hoor je ze iets zeggen van 'Zal ik hem doodschieten?' Ik hoop dat ze het toch maar gedaan hebben, dit hond kan niets meer behalve liggen. Heeft waarschijnlijk geen eigenaar die hem beschermt, verdient het niet om zo te leven. Het is maar beter als hij dit gepesterij niet meer mee hoeft te maken.
Toch kan ik dit filmpje niet EXTREEM dierenmishandeling noemen, ze gooien een paar steentjes en lachen erom. Wel is het natuurlijk alles behalve aardig, ze mikken echt op de hond en ziet gewoon dat hij pijn heeft. Ik weet niet wat er daarna gebeurd is, of ze de hond dood hebben geschoten.
Begrijp me niet verkeerd, het feit dat de hond zo is geworden is inderdaad erg zielig, maar dat hebben de soldaten niet gedaan.
Niemand weet hoe de hond zo is geworden, door ziekte of zo geboren, maar dit hond had allang ingeslapen moeten worden.
Wat een bek heeft die neger of niet..Ook nooit van een beugel gehoord..
Sylvia schreef:Probeer de discussie aub gewoon normaal, vriendelijk en onderbouwd te houden. Als er geen normale discussie op gang komt (en alleen maar 'ziekelijk, achterlijk, etc') dan gaat dit topic alsnog op slot.
Nimmedor schreef:wat er in mijn ogen gebeurt is dat de hond te aggresief is om in de buurt te komen, vanwege de pijn enze. De amerikanen proberen op een iets minder nette manier de hond in beweging te krijgen om te zien wat er mis mee is. Dat ze lachen is vaak meer het stoerdoenerij in groepsverband, en ik neem aan dat ze het dier ook wel uit zijn lijden hebben verlost.
Ik heb welleens erger gezien, en versta dit ook niet onder mishandeling
Skitter schreef:Toch kan ik dit filmpje niet EXTREEM dierenmishandeling noemen, ze gooien een paar steentjes en lachen erom. Wel is het natuurlijk alles behalve aardig, ze mikken echt op de hond en ziet gewoon dat hij pijn heeft. Ik weet niet wat er daarna gebeurd is, of ze de hond dood hebben geschoten.
Skitter schreef:Nimmedor schreef:Ik heb welleens erger gezien, en versta dit ook niet onder mishandeling
Totaal mee eens. Volgens mij gaat het erom dat op de video wil hebben hoe het hond ging lopen, op zijn voorpoten dus. Ik heb het ook nooit eerder gezien. Daarom lachen ze, tenminste het gesprek gaat niet over oe kunnen we dit hond pesten.