Wat te doen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aliluck

Wat te doen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 14:43

Mijn zus heeft begin dit jaar een berner sennen puppy gekocht en is nu bijna 5 maand.
Mijn zus heeft niet echt zin om met haar op puppycursus te gaan ik zou dit zelf wel goed vinden voor de pup.
Nou wil ik opzich wel met haar naar cursus (weet nog niet of dit mag van me zus), maar ik heb het idee dat ze zich dan veel meer aan mij gaat hechten dan aan mijn zus en dat is niet helemaal de bedoeling iemand hier ervaring mee??

graag reacties

Liedje

Re: Wat te doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:45

Als je zus de pup gewoon consequent opvoed is een puppycurcus normaal gesproken overbodig Lachen We zijn met onze vorige hond nooit naar curcus geweest en hij luisterde prima Lachen Ons huidige jonge herder is ook niet naar curcus geweest en luistert (voor een jonge hond) ook erg goed.. Lachen
Over het hechten heb ik ervaring Lachen Of kennis Vork

aliluck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 14:49

Liedje schreef:
Als je zus de pup gewoon consequent opvoed is een puppycurcus normaal gesproken overbodig Lachen We zijn met onze vorige hond nooit naar curcus geweest en hij luisterde prima Lachen Ons huidige jonge herder is ook niet naar curcus geweest en luistert (voor een jonge hond) ook erg goed.. Lachen
Over het hechten heb ik ervaring Lachen Of kennis Vork

opzich wordt ze wel consequent opgevoed, aangezien wij veel ruimte om huis hebben en als er iemand thuis is ze altijd buiten kan lopen wordt er weinig met haar gewadeld en dit moet ze tog wel goed leren i.v.m. opvang adres in vakantie.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:52

Ik heb wegens omstandigheden een cursus gelopen met de Bordeaux Dog van onze overburen!
Geen problemen met het hechten hoor, want na de cursus bracht ik hem weer thuis en ging weg... dus hij weet echt wel dat ik zijn vrouwtje niet ben.
Ze zullen zich ten alle tijden het meest hechten aan degene die ze voert Tong uitsteken