Het begon zo'n 6 weken geleden. Oma haar oude poes was helaas na 17 jaar trouwe dienst ingeslapen. Oma wilde graag een nieuwe kat uit het asiel. Ik zou alles betalen en na 4 asiels te hebben gezien kwam oma allemaal leuke katten tegen.
Allemaal kwamen ze naar mijn oma toe BEHALVE 1 en precies dat beest moet ze hebben.
Dus de kat mee naar huis en toen begon de ellende. schooien gewoon keihard mauwen. Opzich wel logisch beestje heeft het slecht gehad en wilde gewoon eten. Prima dat mauwen leert ie wel af met de tijd. Totdat ik ook moest eten. Ik keek om en ja hoor daar zag ik een klein pootje boven de tafel richting bord gaan. Helaas voor de kat was ik sneller en heb ik ene brul gegeven en mijn bord gepakt.
Toen had ik het geloof ik gedaan. Ik nog steeds me van geen kwaad bewust dus kom de volgende dag kijken zie iedereen de nieuwe kat bewonderen en aaien dus ach laat ik het beestje ook een aai geven. Meteen hing dat secreet in mijn hand. Om een half uur later uitgebreid om mijn sleutelhanger te kauwen

De week erop (ik eet wekelijks bij oma) ik rustig zitten begint dat mormel mijn tas te slopen. echt er staan 5 tassen en uiteraard moet ie de mijne hebben. Weggejaagd en kreeg daarbij nog een snauw en een bedreigende mep incl nagels toegeworpen. Vervolgens hoor ik op de gang een kabaal en hangt dat rotbeest ook nog in mijn jas,. waarom nou weer MIJN jas. Ik zou niet weten wat dat beest nou zo aantrekt aan mijn spullen.
Nu was het de afgelopen 2 x vrij rustig we hadden de deal dat als dat beest gewoon bleef liggen en uit de buurt was deed ik ook niks. Maar uiteraard was dit slechts tijdelijk want vandaag eeft dat opper monster mijn nieuwe laarzen vol GEZEKEN. het is leer met voering en het STINKT niet normaal meer ongelovelijk. Ik heb zojuist mijn laars onder de douche van binnen 5 X uitgesopt, maar de stank gaat er NIET uit. Ik kan dat mormel wel schieten
Dat moest ik even kwijt
volgende week als ik er ben sluit ik het secreet op in de badkamer... Merilyn
Ik vrees ook dat het dominantie is. Iedereen pikt alles van dat mormel en ik wil dat gewoon niet.
Na de rotstreken die iemand vandaag met me heeft geflikt kon ik dit wel even gebruiken