De kat van oma :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

De kat van oma :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 20:05

Echt werkelijk waar die rotkat van mijn oma HAAT mij gewoon. Nu weet ik dat dieren eigenlijk niet de hersencapaciteit hebben om bewust mensen te treiteren, maar die kat van mijn oma heeft dat wel Boos!

Het begon zo'n 6 weken geleden. Oma haar oude poes was helaas na 17 jaar trouwe dienst ingeslapen. Oma wilde graag een nieuwe kat uit het asiel. Ik zou alles betalen en na 4 asiels te hebben gezien kwam oma allemaal leuke katten tegen.

Allemaal kwamen ze naar mijn oma toe BEHALVE 1 en precies dat beest moet ze hebben.

Dus de kat mee naar huis en toen begon de ellende. schooien gewoon keihard mauwen. Opzich wel logisch beestje heeft het slecht gehad en wilde gewoon eten. Prima dat mauwen leert ie wel af met de tijd. Totdat ik ook moest eten. Ik keek om en ja hoor daar zag ik een klein pootje boven de tafel richting bord gaan. Helaas voor de kat was ik sneller en heb ik ene brul gegeven en mijn bord gepakt.

Toen had ik het geloof ik gedaan. Ik nog steeds me van geen kwaad bewust dus kom de volgende dag kijken zie iedereen de nieuwe kat bewonderen en aaien dus ach laat ik het beestje ook een aai geven. Meteen hing dat secreet in mijn hand. Om een half uur later uitgebreid om mijn sleutelhanger te kauwen Boos! Boos!

De week erop (ik eet wekelijks bij oma) ik rustig zitten begint dat mormel mijn tas te slopen. echt er staan 5 tassen en uiteraard moet ie de mijne hebben. Weggejaagd en kreeg daarbij nog een snauw en een bedreigende mep incl nagels toegeworpen. Vervolgens hoor ik op de gang een kabaal en hangt dat rotbeest ook nog in mijn jas,. waarom nou weer MIJN jas. Ik zou niet weten wat dat beest nou zo aantrekt aan mijn spullen.

Nu was het de afgelopen 2 x vrij rustig we hadden de deal dat als dat beest gewoon bleef liggen en uit de buurt was deed ik ook niks. Maar uiteraard was dit slechts tijdelijk want vandaag eeft dat opper monster mijn nieuwe laarzen vol GEZEKEN. het is leer met voering en het STINKT niet normaal meer ongelovelijk. Ik heb zojuist mijn laars onder de douche van binnen 5 X uitgesopt, maar de stank gaat er NIET uit. Ik kan dat mormel wel schieten Boos!

Dat moest ik even kwijt Haha! volgende week als ik er ben sluit ik het secreet op in de badkamer...

Merilyn

Melissa

Re: De kat van oma :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:17

Haha, sorry, maar ik vind het een geweldig verhaal! Arme jij!

hetzelfde heb ik met schapen, die doen mij collega's niets en mij vallen ze aan?!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:23

Haha, ik zou ook boos worden als ik een poes was en iemand me steeds een rotkat zou noemen Clown
Misschien is t je parfum *LOL*

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:24

Ik heb geen idee waarom ie 't op jou gemund heeft en wat je eraan kunt doen
Maar stiekem vind ook ik dit wel een geweldig verhaal, al is het natuurlijk erg vervelend voor jou Ach gut

Ik heb er zelf gelukkig geen last van, ik trek juist allerlei dieren aan
Ook erg vervelend, want dat moet je vervolgens op zoek naar het baasje om te voorkomen dat het beestje je volgt de grote straten over Clown

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:50

hahaha Haha!

volgende keer he...als je bij je oma komt??
dan knuffel je die kat eerst totdat ie je zo lief vind dat ie je met rust laat Tong uitsteken

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 21:26

ellepel schreef:
hahaha Haha!

volgende keer he...als je bij je oma komt??
dan knuffel je die kat eerst totdat ie je zo lief vind dat ie je met rust laat Tong uitsteken

*LOL* doen, dan kan het beest je niks meer maken kattesnoepjes mee. kattebak verschonen.. en knuffelen die handel.. en een warme kruik erbij leggen
(tenzij het snikheet is dan ijsklontjes dr overheen Clown )
dat kan het beest niet weigeren toch?!
Clown Clown

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 09:30

Haha! de volgende keer gaat dat monster gewoon de badkamer in. als ik lief ben tegen dat secreet dan valt ze me aan monster.... Ik heb dit overigens echt niet met andere dieren, alleen met dit exemplaar...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:08

dan zou ik gaan voor een cursus: "je doet lief tegen mij" Knipoog

de eerst volgende keer als dat mormel jou wat doet grijp je hem in zijn(of haar) nekvel.
je knijpt heel licht er in en tegelijk duw je de kat naar naar de grond, gegarandeerd dat dit exemplaar even zal miauwen en
tegenstribbelen maar t werkt wel Haha!
je laat hem dan los, laat hem even gaan en daarna aai je hem zodat hij leert dat die handen van jou wel lief kunnen zijn.
kwestie van respect denk ik, en door hem even in zijn nekvel te pakken boots je gedrag van "moederpoes" na en snapt hij bliksems goed dat hij van jou en je spul moet afblijven..

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:12

Haha zie het al helemaal voor mij.
Een kat die door de gang sluipt op zoek naar die speciale jas/laarzen om te mishandelen.

Misschien handig om de volgende keer in je oude kleren naar oma te gaan.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:13

sorry maar ik heb gelachen wat een etter zeg en vooral hoe je
alles uitdrukt het is wel een mormel zeg als die dat doet ik heb
het ook met een kat maarja die is niet van mijn oma die is van mijn tante bij iedereen doet ze lief en bij mij gebruikt ze mijn
benen als klimpaal daar word ik zo gek van Tong uitsteken maarja
het blijft grappig he Tong uitsteken

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 11:15

Hahaha , ik moest wel even lachen om je verhaal Haha!
Gewoon lief blijven tegen het beestje , hij/zij moet ook wennen ...
Jullie worden vast grote vriendjes Cool

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 11:28

Ik zal het desbetreffende monster inderdaad eens bij de nekvel pakken Lachen Ik vrees ook dat het dominantie is. Iedereen pikt alles van dat mormel en ik wil dat gewoon niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:41

plantenspuit pakken, straal op de hardste stand en bij alles wat ie niet mag goed richting, mikken en spuiten maar Extreme duivel

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 13:28

Ohh Mer, je hebt me laten lachen!! Huilen van het lachen Na de rotstreken die iemand vandaag met me heeft geflikt kon ik dit wel even gebruiken Huilen van het lachen

Misschien gewoon poezenbeest de volgende keer een holpieper geven als ze weer lelijk tegen je doet! Of bij de nekvel en met de neus door eigen pies, dan willen ze het ook nog wel eens afleren Schijnheilig