Gruizige hond.. Teef wordt para!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikisik

Gruizige hond.. Teef wordt para!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 16:13

Mijn hond (reu) is op het moment zo ge*l hij loopt echt mijn teef te irriteren, zij en wij worden er helemaal gek van...
Zodra ze opstaat begint hij haar meteen te likken op intieme plekken.. als ze weer gaat liggen dan bespringt hij haar, het enige wat ze doet is snauwen, in plaats dat ze hem nou een keer goed bijt.. maar daar is ze te goed voor.. Hij heeft dit nog nooit zo erg gehad en is ruim 6.. zijn er druppeltjes oid tegen te krijgen.. het begint een beetje op een verkrachting te lijken op het moment.. zal wel aan het zonnetje liggen..
Af en toe ligt er gewoon een klodder sperma op haar zielig hoor.

Roane

Re: Gruizige hond.. Teef wordt para!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:14

Is ze loops dan?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:15

Ik denk het niet, anders zou ze em niet zo afsnauwen.. toch?

Vraag het anders aan je DA wat je hier tegen kunt doen. Of laat je reu castreren Knipoog

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:18

Als ze niet loops is de reu FLINK aanpakken. Kom nou, jij bent de ranghoogste en hij ondermijnt jouw gezag om een van JOUW teefjes te pakken. In de nekvel grijpen de volgende keer als hij het doet en grom maar eens flink, of flinke nee als je niet aan grommen doet. Knipoog
Hij ziet jou zo als een roedelleider die niet kan voortplanten (kan je ook niet maar heeft hij niks mee te maken) en hij zit zo aan jouw teefje.
Hij moet dus even flink zijn plaats weten.

En daar is niks zielig aan!
Laatst bijgewerkt door Roane op 27-03-07 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:20

Idd. Filnk zijn plaats laten weten, en duidelijk maken dat JIJ boven hem staat en de baas van het roedel bent.
Succes!
Groetjes, mij

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:24

Pletje123 schreef:
Ik denk het niet, anders zou ze em niet zo afsnauwen.. toch?

Vraag het anders aan je DA wat je hier tegen kunt doen. Of laat je reu castreren Knipoog
Daar zou ik niet al te zeker van zijn, ik denk dat je even moet kijken of haar vulva is op gezet...
En even met en tissue er langs ofzo, dan weet je iig zeker of ze loops is ja of nee

Mijn teef als zij loops is, dan snauwt ze ook alle reuen af

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:28

Het zijn niet allemaal wellustige teven als ze loops zijn. *LOL*

En castreren is ook geen wondermiddel! Castreren is zo algemeen bekend middel, maar niemand denkt erover na wat de consequenties zijn van castratie. Er word echt veel te makkelijk over nagedacht dus verdiep je eerst maar eens in castreren voordat je er uberhaupt ook maar aan denkt!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:31

Roane schreef:
Als ze niet loops is de reu FLINK aanpakken. Kom nou, jij bent de ranghoogste en hij ondermijnt jouw gezag om een van JOUW teefjes te pakken. In de nekvel grijpen de volgende keer als hij het doet en grom maar eens flink, of flinke nee als je niet aan grommen doet. Knipoog
Hij ziet jou zo als een roedelleider die niet kan voortplanten (kan je ook niet maar heeft hij niks mee te maken) en hij zit zo aan jouw teefje.
Hij moet dus even flink zijn plaats weten.

En daar is niks zielig aan!

Je bedoelt dat je net als bij wilde honden de reu psychisch castreert?

Weet niet of je dat gaat lukken als mens zijnde.. Maar je kan het eens proberen. Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Waarom zou je je reu niet laten castreren als hij dit gedrag vertoont?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:34

Omdat het puur met roedelleiderschap te maken heeft.
En zeker kun je een rey psychisch castreren, je hebt als baas zijnde zelfs de plicht om dat te doen. Als een reu dit gedrag vertoont heeft hij niet bepaald respect voor je leiderschap. Immers, hij denkt dat het bestaan van zijn roedel in gevaar is omdat er geen puppies komen. Als dat zo is, moet je als baas zijnde heel snel laten weten dat zijn meedenken niet gewenst is.
Als het puur hormonen is, moet hij helemaal wegwezen. Dan moet je hem helemaal kortsluiten. Het is absoluut niet gewenst en jij wilt het als roedelleider niet hebben, dus die hond heeft het maar niet te doen. Zo simpel ligt het maar je moet er wel duidelijk in zijn.

Castreren is in dit geval niet nodig, het is zelden 'nodig.' Als de TS hier als roedelleider op gaat treden en hem eens van zijn egosokkel afgooit, zal dit gedrag stoppen. Daar heeft castreren niks mee te maken. Dan tast je zijn ego op een hele andere manier aan, wat tot serieuze gedragveranderingen kan leiden, ten goede en ten slechte.

edit; als het een overdreven seksdrive is, kan pro-drift van VSM ook nog eens helpen.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 16:53

Teef is niet loops, baarmoeder e.d. zijn weg..
Ik heb hem al menig keer behoorlijk gegrepen, alleen is hij daar nioet van onder de indruk.. Boos!
Ik heb wel eens begrepen dat het sowieso niet werkt omdat hij al ouder is om hem te laten castreren..

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 16:57

Ik denk niet dat het voor jou hond eens erg is als je echt het huis op stelten gaat zetten de volgende keer als hij weer 'bezig is.' Knipoog
Maar ik blijf bij pro-drift van VSM. Lachen Helpt tegen overdreven seksdrive.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:19

Dat castreren gaat wel helpen hiervoor maar ik denk toch dat er wat met je teef aan de hand is. Er bestaat iets wat 'stompontsteking' heet. Laat je DA toch maar even kijken. Als dit abnormaal gedrag is dan is er echt wat aan de hand.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 09:06

@Rosita, wil je eens duidelijker zijn over de "stompontsteking".. naar mijn idee is het gewoon het lekkere weer en de combinatie van de gruizige hormoontjes bij James.. Hij klappert ook vaak met zijn tanden.. vooral als hij haar weer probeert te likken.. hij is gewoon GEIL..
Hij doet het niet permanent hoor.. maar echt nu sinds 2 wkn.. ik heb wel het idee dat het gister minder was..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 19:18

Roane schreef:
En zeker kun je een rey psychisch castreren, je hebt als baas zijnde zelfs de plicht om dat te doen. Als een reu dit gedrag vertoont heeft hij niet bepaald respect voor je leiderschap. Immers, hij denkt dat het bestaan van zijn roedel in gevaar is omdat er geen puppies komen. Als dat zo is, moet je als baas zijnde heel snel laten weten dat zijn meedenken niet gewenst is.
Als het puur hormonen is, moet hij helemaal wegwezen. Dan moet je hem helemaal kortsluiten. Het is absoluut niet gewenst en jij wilt het als roedelleider niet hebben, dus die hond heeft het maar niet te doen. Zo simpel ligt het maar je moet er wel duidelijk in zijn.

Castreren is in dit geval niet nodig, het is zelden 'nodig.' Als de TS hier als roedelleider op gaat treden en hem eens van zijn egosokkel afgooit, zal dit gedrag stoppen. Daar heeft castreren niks mee te maken. Dan tast je zijn ego op een hele andere manier aan, wat tot serieuze gedragveranderingen kan leiden, ten goede en ten slechte.

edit; als het een overdreven seksdrive is, kan pro-drift van VSM ook nog eens helpen.

Ik denk dat je dan maar eens cursussen mag gaan geven als 'Hoe word ik roedelleider?'.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 09:32

Roane schreef:

Kan je me meer vertellen over hoe ik de roedel moet lijden? Ik heb deze honden namelijk al jaren en het valt me op sinds het lekker weer is dat hij dat doet.. Verder klappert hij ook met zijn gebit, dit is toch ook een vorm van geiligheid? Ik haal de prodrift druppels van vsm voor hem misschien wordt zijn zaad wat rustiger..

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 01:02

gewoon dat wat het is, een ontsteking van de stomp waaraan de baarmoeder ooit zat. Na 6 jaar wordt jouw hond niet opeens en zomaar geil. Er is iets aan de hand.

Toevallig mijn jonge reu (8 maanden) ook 'opeens' achter mijn 2 oude teefjes aan. Hondjes zijn al jaren gesteriliseerd. De oorzaak was in dit geval de badbeurt die mijn teefjes gehad hadden. Hij vond ze opeens heerlijk ruiken Haha! Maar na hem er een dagje bij weg gehouden te hebben is dit weer helemaal over.