kat doet raar?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

titan

kat doet raar?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:24

hallo,
mijn kat doet de laatste tijd een beetje raar.
Soms zit hij aan de andere kant van de tuin(dus niet waar iemand in de buurt is) en dan begint hij opeens te grommen en te blazen.
Nou zijn we van hem wel wat gewend, want hij blaast en gromt al gauw, als iets hem niet zint(dus niet zoals de meeste katten als ze erg boos zijn,,maar hij doet het dus vaker.)
En nu doet hij dat dus steeds meer, uit het niets gaan blazen en grommen.
Ik dacht dat het mischien iets met vlooien te maken kon hebben, dus heb ik hem net zijn vlooien druppels gegeven, in de hoop dat het over gaat,,maar komt dit iemand bekent voor?

Over de kat zelf.
Hardy
Main coon
ongeveer 7 jaar.
langharig.
mannetje. (gecastreerd)
Is tot dit najaar altijd met een andere kat geweest, maar die is niet meer:( Verdrietig

Alvast bedankt;)

Zappa

Re: kat doet raar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 15:29

hij is gecastreerd zeg je ?
misschien heeft hij toch wel een beetje last van zijn hormoontjes nu met het aankomende voorjaar
mijn (je weet wel ) kater die heeft dit nu ook niet zo heel erg extreem maar toch ook uit het niets blazen en grommen
ik denk dat ie even een beetje in de knup zit met zichzelf
en hij had een matje die nu weg is?
zou het ook mee te maken kunnen hebben
maar je kunt altijd even naar de dierenarts gaan om hem even lichamelijk te laten onderzoeken dan kun je in ieder geval pijntjes uitsluiten
maar ik denk dat het door de weersverandering en andere huiselijke (maatje weg) verandering komt
katten kunnen daar zo gevoelig voor zijn
(en ik denk al helemaal een raskat mijn ervaring is dat ze wat gevoeliger zijn maar correct me if i'm wrong wat betreft een main coon , daar heb ik geen ervaring mee misschien zijn het wel koele kikkers)
en even 2 3 daagjes afwachten met die vlooiendrupjes
Laatst bijgewerkt door Zappa op 27-03-07 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

titan

Re: kat doet raar?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:31

njah, die andere kat is nu ongeveer 3 maandje er niet meer.(waren broers) maar t zou idd kunnen dat tie gwn niet helemaal lekker in zn vel zit.
En ik wilde ook met hem naar de dierenarts als hij zo blijft doen, maar mn pa wilde eerst kijken of t wel echt nodig is...