Snotneus bij puppy?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Snotneus bij puppy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 07:59

Hallo,

Onze pup van ong. 14 weken heeft een snotneusje af en toe. Het is niet zoveel. De snot is niet heel waterig en gelig van kleur. Hij is ook een stuk duffer dan normaal, normaal vliegt hij je tegemoet als je beneden komt, nu keek hij wel vrolijk en kwispelend op, maar bleef gewoon liggen. Hij eet heel goed en net wou hij ook wel even spelen. We gaan zowieso de da bellen, maar heeft misschien iemand ervaring?

Groetjes

corinne1981

Re: Snotneus bij puppy?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:02

Misschien kun je wat meer info geven, heeft hij alle inentingen gehad? Komt hij bij een (goede) fokker/ uit het asiel (je zou dan even kunnen bellen). Als hij niet meer zo speels is, is hij echt ziek, dus inderdaad even naar de dierenarts. Snot bij een hond is niet normaal.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 17:55

Sorry. Hij heeft alle inentingen gehad, en komt bij een fokker vandaan. Hij heeft zelfs de enting gehad voor kennelhoest. We zijn al naar de da geweest, hij heeft een antibiotica kuurtje voorgeschreven. Hij heeft de hele ochtend geslapen, maar is nu erg speels!

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:03

Gelukkig maar, hopelijk is ie weer snel de oude!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 18:05

Ik hoop het ook. Ik had even wat opgezocht over een snotneus, maar ik werd een klein beetje verontrust door wat er stond, over longaandoeningen enzo! :/ Dankjewel in ieder geval voor je reactie Lachen