Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WendyK schreef:Het is toch niet zeker dat het konijn gedumpt is.... Konijn van mn zusje loopt ook in het bos (we hebben m nog een paar keer gezien, maar konden m echt niet vangen). Hij had gewoon een gat in zijn houten hok gemaakt. Mijn moeder wilde m 's ochtends voeren en zag een groot gat in zn hok, konijn was er vandoor!
wendyK schreef:dat bedoel ik, en mijn konijn komt als ze ontsnapt ook niet naar me toe gelopen dan moet ik er toch echt achteraan!Het is toch niet zeker dat het konijn gedumpt is.... Konijn van mn zusje loopt ook in het bos (we hebben m nog een paar keer gezien, maar konden m echt niet vangen). Hij had gewoon een gat in zijn houten hok gemaakt. Mijn moeder wilde m 's ochtends voeren en zag een groot gat in zn hok, konijn was er vandoor!
naadje24 schreef:WendyK schreef:Het is toch niet zeker dat het konijn gedumpt is.... Konijn van mn zusje loopt ook in het bos (we hebben m nog een paar keer gezien, maar konden m echt niet vangen). Hij had gewoon een gat in zijn houten hok gemaakt. Mijn moeder wilde m 's ochtends voeren en zag een groot gat in zn hok, konijn was er vandoor!
niet toevallig jouw zusje d'r konijn