Natuurlijk AB Collodiaalzilver iemand bekend mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Natuurlijk AB Collodiaalzilver iemand bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:10

Mijn kater is pasgeleden geopereerd aan FORl een vorm van stomatisis,
oftewel afbrekende en rottende kiezen en tanden.
Hij is nog geen week geleden geholpen, en er zit al weer een zware zweer in zn mond.
Hij mag even geen AB daar hij aan moet sterken,
hij is een week aan de diaree geweest omdat zn darmflora kapot zou zijn.

Dus ik heb veel gelezen over collodiaal, oftewel zilverwater.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 824.0.html

Dus ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die er ervaring mee hebben.

Ik heb het op mn andere kat zijn rug gesmeerd ie heftige vlooien allergie heeft
en wat schept mijn verbazing Nagelbijten / Gniffelen de korstjes zijn nu al weg???????
Ik heb het nog maar een keer gebruikt.
Ze blijk resistent tegen Frontline (andelijk probleem)

COSMIC77

Re: Natuurlijk AB Collodiaalzilver iemand bekend mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:17

Ik ken het.. heb het voornamelijk voor mezelf gebruikt (schimmelinfectie). De kat krijgt het op het moment ook omdat 'ie vorige week een grote teek had. Bij het paard heb ik het (nog) niet gebruikt, daar was geen aanleiding toe.
Ook gebruik ik het als iedereen om me heen begint te snotteren en ziek wordt. Moet zeggen dat ik het afgelopen jaar niet ziek ben geweest en twee dagen minimaal verkouden was. Dat laatste was ik in het verleden veel vaker.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:27

cosmic, hoe gebruik je het dan?

COSMIC77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:30

Ik doe voor mezelf driemaal daags een theelepel door een beetje water en drink dat op. De kat drinkt alleen water uit plasen en weigert uit een schoon bakje te drinken dus die krijgt een druppeltje door z'n voer. Verder kan je het ook uitwendig aanbrengen mocht dat nodig zijn.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:51

een kat die resistent is voor Frontline.... Die vlooien moeten er toch dood van, niet je kat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 03:46

Rosita schreef:
een kat die resistent is voor Frontline.... Die vlooien moeten er toch dood van, niet je kat

scherp hoor Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 06:49

denk ook dat ze de vlooien bedoeld.

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:06

Allicht marleenusar, dat denk ik ook. Het stond er aleen niet Clown De meeste resistentieverhalen zijn gebaseerd op onvoldoende de gebruiksaanwijzing volgen, te beperkt toedienen (álle dieren moeten behandeld worden, ook die geen 'last' lijken te hebben) en het niet lang genoeg volhouden van een bestrijdingsplan.

Er is dus nog hoop;-)

En als je dit gelooft, dan zal collodiaal zilver wel werken?

Werking van Colloidaal Zllver (volgens Evert Jan Beverwijk, schrijver van “De Grote Bewustzijnsverandering”)

"Over hoe zilver nu precies werkt lopen de meningen uiteen. Zuiver zilver (+99,9%) is na goud het meest hoogfrequente element wat we op onze aarde kennen.. Dit komt omdat dit element atomair nog bijna zuiver gekoppeld is met de achter dit atoom liggende isotopische vortex van vrije energie. Zuiver zilver laat eenheids- en interdimensionale vrije energie, dus het beste door in deze derde dimensie. Het gevolg is dat wanneer iedere zilveratoom in contact komt met een laagfrequente infectiebron deze daadwerkelijk letterlijk verlicht wordt waardoor de verdichtingen ofwel blokgolven letterlijk oplossen in deze hoogfrequente vrije energie vortex. Virussen, bacteriën, schimmels, parasieten en prionen kunnen dus nooit resistent worden tegen colloïdaal zilver. Het is immers niet het atomaire zilver dat het werk doet maar de vrije energie die door de interdimensionale poort de zieke (atomen) cellen binnenkomt. Zilver is dus een interdimensionale bruggenbouwer tussen onvrije atomaire en vrije isotopische intelligente energie. Tevens zal zilver de goede virussen, bacteriën, schimmels, parasieten en prionen in ons lichaam niet doden omdat deze bij het gezonde spectrum/dimensie/bandbreedte van een gezond mens passen dus al over voldoende vrije energie beschikken."

Ik heb gewoon even gegoogeld hoor, ik geloof er niet in, mij te vaag allemaal Knipoog

COSMIC77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 15:28

In ieder geval ben ik er erg blij mee want alle chemische zooi die ik van de huisarst voor die schimmel kreeg hielp niet, maar dit wel... voordat de antibiotica was uitgevonden was dit een heel gangbaar middel in de gezondheidszorg. Lange leve de antibiotica in acute gevallen, maar bij wat meer chronische aandoeningen kan zilverwater een uitkomst bieden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:27

Het is uit de handel gehaald omdat het erg duur zou zijn, je heb ook goudwater...nog beter..
Bedankt voor je bijdrage Cosmic, mocht het bij mijn kat niet baten dan kan ik het
altijd nog voor mezelf gebruiken als ik wat minder in mn vel zit..

COSMIC77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:13

Vroeger was het duur om te maken, tegenwoordig niet meer. Ik koop het hier bij een dame in Apeldoorn voor 5 euro per fles van 500 ml. Zij wil er ook niet echt aan verdienen.
Het schijnt dat je er geen patent op aan kan vragen, en er dus ook niet aan kan verdienen. Daarom heeft de farmaceutische industrie er ook geen interesse in. En die willen natuurlijk ook verdienen aan alle chemische middelen dus daarom wordt zilverwater afgedaan als onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 12:33

Klopt en dat is met veel homeopatische middelen....
het is commercieel gezien geen interessant product voor de regering..
Maar dat weerhoud mij niet hoor, heb inmiddels genoeg ervaring
met de nodige homeopathie, soms helpt het gewledig, soms doet het geen moer.
Dat is met reguliere middelen net zo.

Helaas is in dit verhaal de ontsteking in zijn bek nog niet over....
Dus ben bang dat het écht iets hardnekkigs is of dat het met FORL te maken heeft.

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:38

Ik heb een half jaar colloïdaal goud, zilver, platina van NGC te Veldhoven gebruikt www.ngcenergyhealing.com

Ik kan vele voordelen voor mezelf opnoemen, variërend van minder snel in paniek bij slecht nieuws (dus meer grip op de zaak), meer energie tot kankervertragend. De laatste maand februari wel volop gebruikt maar helaas toen niet meer kankervertragend, dus ik gebruik het spul niet meer.
Voor iemand die interesse heeft in het spul, heb ik nog wat over in een fles van 1 liter. Ben tevens veranderd van therapie en kan de inhoud van de fles niet verder gebruiken. Iemand interesse ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:14

Gebruikte jij het voor jezelf Erna?

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:52

Ja Chiqa, ik gebruikte het voor mezelf.
Mocht je interesse hebben in het 'goudwater' en/of vragen erover hebben, mag dat ook per pb.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 20:07

Ik heb de zilver creme besteld, heeft iemand daar ervaring mee?