Gif vind ik ook zielig

zijn er ook goedwerkende muizenvallen die diervriendelijk zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:.
Ik heb em een keer bij mn opa gebruikt, en we hadden binnen 2 dagen 5 muisjes gevangen en in t veld uitgezet.
Niezzz schreef:Dan zet je ze daar neer, als ik mijn kat bij mijn paard in de stal zet (waar die nooit komt) word die ook heel druk.
Wel dat luikje open laten staan wanneer die kat er is.
Aldewereld schreef:MysticTinker schreef:.
Ik heb em een keer bij mn opa gebruikt, en we hadden binnen 2 dagen 5 muisjes gevangen en in t veld uitgezet.
Maar komen die 'krengen' niet altijd weer terug naar de stal? Lijkt me het meest logisch, want bij een stal of schuur valt wat te halen.
Aldewereld schreef:Of huur mij in! Niet echt muisvriendelijk, maar het gaat wel snel...![]()
Toen ik gisteren mijn staldeur dicht wilde duwen (ik deed het met veel kracht) ging hij wat stroef op de onderkant en toen hij dicht zat zag ik er een halfverpulverde muis, half levend, meer dood onder vandaan komen. Die zag dus stomtoevallig achter de deur en ik heb die muis dus met die flinke duw onder de staldeur over de tegels weten te pletten totdat hij er aan de voorkant van de deur weer onder vandaan kwam. Nadat ik na een uur uitgegild was vond ik het ook wel sneu voor dat muisje (hij was inmiddels dood)
Aldewereld schreef:Of huur mij in! Niet echt muisvriendelijk, maar het gaat wel snel...![]()
Toen ik gisteren mijn staldeur dicht wilde duwen (ik deed het met veel kracht) ging hij wat stroef op de onderkant en toen hij dicht zat zag ik er een halfverpulverde muis, half levend, meer dood onder vandaan komen. Die zag dus stomtoevallig achter de deur en ik heb die muis dus met die flinke duw onder de staldeur over de tegels weten te pletten totdat hij er aan de voorkant van de deur weer onder vandaan kwam. Nadat ik na een uur uitgegild was vond ik het ook wel sneu voor dat muisje (hij was inmiddels dood)
griebels schreef:en dus ik heb plek zat om ze uit te zetten
Zonder dat ze terug naar mij komen...
BrittKitt schreef:ja idd, gewoon korrels vind ik ook het beste. Ze gaan dood in hun eigen holletje en drogen daar in zodat je ze zelf ook niet ruikt.. Ik wil ze hier op zolder ook niet hebben waar mijn beesten binnenkort komen te staan, muizen brengen mij veel te enge ziektes over