Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blingh schreef:een tumor is natuurlijk wat anders as een abces. Een kwaadaardig tumor zit vast en een goedaardig los (kun je heen en weer bewegen)
Maargoed houdt het toch even in de gaten. Door een abces kan de temperatuur ook gaan stijgen (maar dat weet je denk ik al?)
annelieke1 schreef:Blingh schreef:een tumor is natuurlijk wat anders als een abces. Een kwaadaardig tumor zit vast en een goedaardig los (kun je heen en weer bewegen)
Maargoed houdt het toch even in de gaten. Door een abces kan de temperatuur ook gaan stijgen (maar dat weet je denk ik al?)
DIt kan je dus NOOIT zo zeggen he over een bultje!!! Grootse onzin en helaas denken erg vele mensen dit. De enigste manier om er achetr te komen of iets goed- of kwaadaardig is, is een biotje nemen (met een naaldje wat cellen eruit halen).
BrittKitt schreef:Vetbulten hoeven niet open te barsten hoor, dan is het gewoon een abces volgens mij waar je het over hebt..
miekelover schreef:nou de konijnen zijn geent. het ging bij mijn cavia om een vocht cyste. die weggehaald moet worden. hij is leeggezogen er zat veel rotzooi in. zo'n operatie kost al 100 euro vind ik een hoog bedrag maarja. als ik hem niet laat operen zit ik iedere week in de praktijk om dat bultje leeg te laten zuigen. en dat is ook niet prettig voor hem. ben wel mooi als die de narcose niet uit komt want hij is al 5/6 jaar
miekelover schreef:ja ik vond het ook een hoog bedrag voor een cavia, en vooral als die zijn narcose niet uit komt want binnenkort laten we ook de hond steriliseren en op die praktijk was het 256 euro voor hond 15 kg en een vriend van mij werkt in belgie en daar was het vrienden prijsje 180 euro dus dat scheelt wel wat.