wit angora konijn gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

soyke

wit angora konijn gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 22:02

Vanavond stond ik in de huiskamer en toen zag ik iets over de weg huppelen.Ik keek al raar want kon niet echt zien wat het moest zijn.Toen ben ik voor het raam gaan staan om te kijken wat het was.Er liep een heel klein zwart met wit konijntje over de weg.Wij wonen aan een best drukke weg dus ik was bang dat het konijntje dood werd gereden.Ik heb vlug mijn zoon geroepen en samen zijn we op zoek gegaan naar het konijntje.Even later zagen we hem wegkruipen onder een geparkeerde auto.Daar wlde ik hem onderuit halen maar toen liep hij weg en ging een voortuin in.Toen we op hem toeliepen en knielden kwam hij uit zichzelf naar ons toe zodat ik hem kon pakken.Toen hebben we hem mee naar huis genomen en in een kooi gezet,gelukkig hadden we nog een kooi staan thuis.We hebben zelf al twee konijnen dus voer en stro hebben we ook.Alleen wat moeten we met een konijntje,morgen toch maar eeens even gaan regelen waar deze naar toe kan.Vind het wel raar dat een klein zwart met wit angora konijntje zomaar los loopt midden in een dorp.

mirre

Re: wit angora konijn gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:36

Ik zou als ik jou was oproepen op internet plaatsen en het dier opgeven bij amivedi. Je kunt ook nog briefjes ophangen bij de plaatselijke winkels.
Als je het zelf niet wil houden zou ik het maar naar het asiel brengen of een knaagdierenopvang.

soyke

Re: wit angora konijn gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 20:37

Ik heb vandaag een oppas adres gevonden voor het konijntje,daar blijft het een week zitten en als niemand zich meld dan word er een nieuw baasje gezocht.Wel heel erg raar want het konijn is echt tam dus iemand moet hem missen.Maar ik heb er alles aan gedaan om een eigenaar te vinden en tot op heden nog niet gelukt.Dus uiteindelijk komt toch alles goed voor dit konijntje