Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosita schreef:Ik heb mijn konijnen 1x laten enten en ga er vanuit dat ze beschermd zijn voor het leven.
Siggy schreef:Rosita schreef:Ik heb mijn konijnen 1x laten enten en ga er vanuit dat ze beschermd zijn voor het leven.
De entingen werken het best als ze 2 x per jaar gegeven worden. 1x enten en daarna nooit weer heeft geen zin. Veel mensen enten maar 1 x per jaar, dan is de beste tijd in april, als het vliegen seizoen weer begint.
Mijn konijnen worden 2 x per jaar gevaccineerd.
Urko schreef:Ik heb mijn konijnen nu en vroeger nog nooit laten enten, gewoon omdat ik het nergens voor nodig vind. Wel spray ik ze in het voorjaar in voordat devliegen komen, tegen die maaien ziekte. En tegen diaree en snotneuzen heb ik finacoc staan, echt een wondermidelvoor cavia's vogels en andere knaagdieren, echt super spul
Siggy schreef:Rosita schreef:Ik heb mijn konijnen 1x laten enten en ga er vanuit dat ze beschermd zijn voor het leven.
De entingen werken het best als ze 2 x per jaar gegeven worden. 1x enten en daarna nooit weer heeft geen zin. Veel mensen enten maar 1 x per jaar, dan is de beste tijd in april, als het vliegen seizoen weer begint.
Mijn konijnen worden 2 x per jaar gevaccineerd.