gisteravond kwam onze kater Milo niet meer thuis. Hij was zoals gewoonlijk in de tuin aan het ravotten. Maar toen ik riep kwam hij niet aan en was er ook totaal geen reactie. Heel ongewoon, want Milo komt altijd of laat even weten waar hij zit. We zijn meteen gaan zoeken en hebben de hele dijk afgelopen, al roepend. Helaas waaide het ontzettend hard, waardoor we behoorlijk onverstaanbaar waren. Vanochtend was hij er nog niet, hebben we weer overal gezocht, maar vergeefs. We hebben de vermissing inmiddels gemeld bij amivedi, de dierenambulance en de dierencentrale. Ik hoop ook dat alle bokkers bij ons in de buurt (Hoeksche Waard) ook uit kunnen kijken naar onze grote vriendelijke reus.
Een korte omschrijving:
Milo is een grote, geheel witte, kater met geelgroene ogen. Hij heeft een beetje last van katerstaart, dat is dat de staart een beetje vettig is en een gelige gloed heeft. Hij heeft mogelijk een halsband om met een kastje eraan, maar kan dit ook verloren zijn. Hij is het laatst gezien op 17 maart 2007 bij ons in de tuin aan de Blaaksedijk te Mijnsheerenland. Hij is gechipt.
Als je Milo gezien hebt, weet dat hij ergens is opgevangen, of hem bij iemand anders gezien hebt (wij hebben helaas al eens van mensen gehoord dat hun kat gewoon uit de tuin gepikt was), kun je dan alsjeblieft contact met mij opnemen. We hebben ook een A4-tje gemaakt om op te hangen. Als je dit eventueel ook wilt hebben om te verspreiden, graag! We missen hem allemaal heel erg en hopen dat hij snel terug is
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp...
wat fotootjes: