Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyrilletje schreef:Vind het wel een beetje vreemd dat je als een complete leek van school notabene 'met een willekeurig dier' moet gaan fokken en dat ze dan zeggen: zie zelf maar wat je ermee doet?!
Zonder dat er van te voren over is nagedacht dat dit levende dieren zijn waarvoor je verantwoordelijk bent?????
Dat er voor de kleintjes een goed huis gezocht moet worden?
Ik kan me hier echt heel kwaad over maken en vind dit ook ontzettend onverantwoord van je school!!
baroen schreef:Cyrilletje schreef:Vind het wel een beetje vreemd dat je als een complete leek van school notabene 'met een willekeurig dier' moet gaan fokken en dat ze dan zeggen: zie zelf maar wat je ermee doet?!
Zonder dat er van te voren over is nagedacht dat dit levende dieren zijn waarvoor je verantwoordelijk bent?????
Dat er voor de kleintjes een goed huis gezocht moet worden?
Ik kan me hier echt heel kwaad over maken en vind dit ook ontzettend onverantwoord van je school!!
mee eens, belachelijk gewoon.
"helaas hebben we ons fokdoel niet bereikt" goh niet? fokken is geen school opdrachtje en geen spelletje...
vermeerderen is dit, niet meer en niet minder, en treft geen enkel doel
Tellie schreef:Het probleem zit hem denk ik niet in het fokken van die beesten, maar om de opmerking van die school 'zie maar wat je er mee doet.' Dat is gewoon belachelijk. Die school zou dan voor goede opvang van die dieren moeten zorgen en niet die zorg aan jullie over moeten dragen.
Ik zou zeggen, ga eens langs een dierenwinkel en vraag hoeveel een cavia kost.