Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AstraGirlie schreef:En ken je geen buurman of oppas ofzo die even haar kan buitenlaten? Of een zoekertje in de plaatselijke krant zetten?
LadyLuna schreef:Wat AstraGirlie zegt, anders gewoon een hondenuitlaatservice zoeken voor wat later in de ochtend, tegen de middag aan, vaak maken ze dan met een hele groep een boswandeling, en krijgt die toch even wat aandacht en plezier.
Tries_en_Faf schreef:En hoe is het nu met je hond???
Tries_en_Faf schreef:het spijt me maar je moet de hond anders herplaatsen!! Als je geeneens het fatsoen kan opbrengen om dan een uitlaatservice te laten komen '' want dan moeten ze in je huis''
in mijn ogen ben je het arme beest nu aan het mishandelen, dit kan gewoon echt niet zo! omdat het hele gezin ieder een eigen kant op gaat en allemaal zo verliefd is, dat is toch geen reden om je hond te laten stikken?
Zoek een goed huis waar ze wel de aandacht krijgt die ze nodig heeft voordat ze wel constant zit te blaffen en helemaal nergens meer terecht kan.
LadyElmira schreef:Voor de mensen die met de oplossing kwamen om mijn hond weg te doen. Als je beter zou lezen wist je dat het maar om een week of twee/ drie ging. Doen jullie een hond weg omdat je gaat verhuizen en even niet veel tijd hebt? Nee, dat dacht ik al. Dan is ze ook nog eens al 7 jaar, deze honden leven maar een jaar of 8/9 dus niemand wil haar meer hebben. Dan heb je ook nog eens het punt dat het een engelse staffordshire is met papieren, als ik haar weg zou doen heb ik kans dat ermee gefokt zal worden. Dan gaat mijn hondje dus dood omdat ze kanker krijgt bij het krijgen van puppy's. Zou je dat dan doen? Nee, dacht ik ook al. Het is goed dat jullie meedenken voor de hond, mijn bedoeling was ook niet om te denken wat het beste voor mij of mijn familie is..maar voor de hond. Wegdoen is dus niet goed voor de hond aangezien ze ons al 7 jaar ziet, als ze een dagje bij iemand anders is heeft ze al onwijs heimwee.
Maargoed, de oplossing is dus niet meer nodig want alles is weer goed.
Soet schreef:Tries_en_Faf schreef:het spijt me maar je moet de hond anders herplaatsen!! Als je geeneens het fatsoen kan opbrengen om dan een uitlaatservice te laten komen '' want dan moeten ze in je huis''
in mijn ogen ben je het arme beest nu aan het mishandelen, dit kan gewoon echt niet zo! omdat het hele gezin ieder een eigen kant op gaat en allemaal zo verliefd is, dat is toch geen reden om je hond te laten stikken?
Zoek een goed huis waar ze wel de aandacht krijgt die ze nodig heeft voordat ze wel constant zit te blaffen en helemaal nergens meer terecht kan.
Ben het hier echt niet mee eens! Een hond moet ook zelfstandig kunnen leven. Zo simpel imo. En mishandeling? kom op er gebeuren veel ergere dingen. Maak de TS het niet zo moeilijk zeg!
Heb je de mogelijkheid om je hond mee te nemen naar je vriend?
Of kun je je hond niet in de tuin laten? (bij onze hond ging dat dus zo, kon zo veel rennen als y wou, had zoveel plaats als hij wou, en gedaan geblaf.)
Edit: Las net dat het al weer goed ging