Ze heet Femi, wat hou van mij betekent in het Afrikaans.
Hieronder vast een eerste foto, zodra ze bij ons is ga ik er snel meer maken natuurlijk!! Ik ben verliefd iig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirley23 schreef:ik vind over de 70 cm net iets te groot voor een RR. Jammer genoeg gaan ze met de RR ook steeds meer groter fokken waardoor ook de RR meer klachten krijgt. Heel erg jammer.
Maar dat betekend niet dat jij een hele leuk pup heb.
Mag ik vragen waar ze vandaan komt?
shirley23 schreef:ik vind over de 70 cm net iets te groot voor een RR. Jammer genoeg gaan ze met de RR ook steeds meer groter fokken waardoor ook de RR meer klachten krijgt. Heel erg jammer.
Whiz schreef:shirley23 schreef:ik vind over de 70 cm net iets te groot voor een RR. Jammer genoeg gaan ze met de RR ook steeds meer groter fokken waardoor ook de RR meer klachten krijgt. Heel erg jammer.
Ik heb er nu 1 van 1 jaar en 5 maanden en deze is juist helemaal niet zo groot. Maar mijn vorige die in 1992/3 geboren is stak met kop en kont boven iedereen uit. Je hebt altijd al grote en kleinere ridgebacks gehad. Ik vind het wel mee vallen ik ben er nog niet 1 tegen gekomen die groter is of was dan mijn vorige ridgeback. Die ik nu heb is in ieder geval een stuk kleiner.