Sinds gistermiddag heb ik voor het eerst een poes uit het asiel gehaald. Hij heet Niels en is heel erg groot en hij is wit met rode vlekken. Het probleem is dat hij constant om aandacht vraagt en de hele tijd wilt knuffelen. Overdag vind ik dat niet erg en dan speel ik met hem, maar vannacht toen ik wou slapen bleef hij de hele tijd kopjes geven en spinnen en likken etc. Dan springt ie bij me in bed en dan duw ik hem eraf en dan gaat hij een halfuurtje in zijn kattenmandje liggen en dan probeert hij het daarna gewoon weer. Dit heeft hij volgehouden van 10 uur tot en met 3 uur.
Toen was ik het helemaal zat en doodmoe en ik had geen kracht meer om hem er telkens vanaf te duwen (hij is super zwaar) dus meneer ging bovenop mij liggen slapen, het liefst wilt hij met mij onder de dekens en dan gaat hij als een bolletje tegen mij aanliggen slapen. Dit is wel erg lief natuurlijk en ik ben heel blij met hem, alleen ik kan er dus niet door slapen. Ik heb vanochtend van 6 tot 10 uur geslapen, omdat hij toen wakker was en ging spelen.
Net probeerde ik te gaan slapen en dan kruipt hij gelijk bij mij onder de dekens en als het even kan dan duwt hij mijn hoofd aan de kant en gaat hij uitgebreid op mijn kussen liggen, dit keur ik natuurlijk niet goed en zeg telkens: nee, en ik duw hem eraf en dan gaat hij natuurlijk weer in zijn kattenmandje en doet het later gewoon weer.
Mijn vraag is nu: wat moet ik doen?