ik was al op zoek naar een baardagaam, en ben vanmiddag gaan kijken, en ik was meteen verkocht hier de foto's :
ik ben er helemaal blij mee het geslacht is niet zeker, maar ik ga op school nog even navrage hoe ik het precies kan zien, wss is het een vrouwtje, ze heeft nog geen naam, dus als er suggesties zijn?
Aah baardagaampjes zijn zo leuk! Heel veel geluk ermee! (En als je nog spulletjes voor je beestje moet hebben, of een heleboel baardjes wil zien - 25 maart is de grootste reptielenbeurs van Nederland! www.ter.nl)
Wat eng! Maar toch zo leuk. Gefeliciteerd! Ik kwam trouwens nog een site tegen met informatie over je reptieltje: http://www.petsworld.nl/ Misschien heb je d'r wat aan.
dankje, als ik wat nodig heb kan ik school ook altijd bellen, of de vorige eigenaren, maar toch bedankt
Scholen vertrouw ik over het algemeen niet zo met dergelijke dieren, zelfs dierenopleidingen niet Veel teveel slechte verhalen gehoord! Voor veel informatie heb ik wel een paar goede sites voor je, dan heb je ook meteen een naslagwerk en als je vragen hebt kun je ze daar ook stellen Stuur maar even een pmmetje als je er belang bij hebt.
het is dus idd een vrouwtje, ze zwaait, en heeft geen baard, het is nog even afwachten of ze die niet krijgt in het paarseizoen, maar daar reken ik niet op, ze heet trouwens Didi
leuk dier. wij gaan in de loop van de week er ook eentje aanschaffen. we hebben al een slang en we vinden de reptielen zo leuk dat we ook op een baardagaam zijn gevallen.