sinds 31 december 2003 hebben wij een hond, Teddie genaamd, voor meer informatie moeten jullie even in mijn profiel kijken...
We hadden daar ooke en kat bij, Miep, zij is helaas overleden, en Teddie, en ook wij waren helemaal tjah hoe zeg je dat, van de kaart, omdat we echt gewend waren met een kat in huis...
We hebben een nieuwe kat gekocht, Ushi, ze is bij ons sinds September...
Ushi bleef eerst altijd op de achtergrond, was nog erg bang voor de hond, en ook erg schuw naar ons... dit vonden wij geen probleem, het was wel zo eerlijk tegenover de hond dat zij meer aandacht zou krijgen...
Maar nu, Ushi is heel erg brutaal geworden, ze eist alle aandacht op! als ik dan even met de hond aan het kroelen ben, staat mevrouw meteen weer opmijn schouder, krijgt ze geen aandacht gaat ze in mijn oor buiten... als ik haar wegduw staat ze 5 sec. later weer op mijn schouder...
De hond voelt zich bedreigt oid, en zit niet meer lekker in haar vel.. ze kom tniet meer als ik haar roep, ze eet bijna niks meer, en ligt alleen maar zielig in een hoekje, Zodra de kat dan weg is, naar buiten bijv. bloeit de hond weer helemaal op, en wil ze alleen maar spelen...!
Ik weet echt geen raad meer

Groetjes Robin