Afgelopen zaterdag zat ik, zoals vele andere bokkers wel (denk ik), naar Mooi! Weer de Leeuw te kijken.
Het eerste onderwerp wat daar te spraken kwam was de muscial Kuifje, met de vlaamse acteur Jelle van oa. Spring. Helaas hadden ze 1 probleem, ze hadden nog geen Bobby.
Ik als een gek naar beneden gerent en geroepen dat ze Paul de Leeuw moesten kijken, want ze zochten Bobby. Helaas hadden mijn ouders dit niet gezien, tot dat ze de internet uitzending gingen bekijken en het daar nogmaals werd gezegt.
Eigenlijk zei ik voor de grap, ik ga Milan opgeven, waarop mijn moeder antwoorde, is goed hoor.
Zo gezegt zo gedaan, wat foto's bij gestuurd, waarop hij een korte coupe heeft.
(Me moeder wou zijn haar lang laten groeien dit jaar, voor de winter, maar het mag er zo af als hij uitgekozen zou worden voor de rol)
Wordt ik dus net 20 minuten geleden gebelt door de Vara, dat Milan 1 van de honden is die vrijdag mag komen. 1 min puntje, vrijdag wordt ik geopereerd en zou het dus niet door kunnen gaan.
Dus afgezegt, maarja net me moeder gebelt en eigenlijk wil ik wel dat Milan daar heen gaat, dus gezegt dat me oma dan wel bij mij komt in het ziekenhuis en dat ze maar met de hond naar Mooi! Weer de Leeuw moet. Me moeder over gehaald, wil ik de Vara terug bellen, is het nummer niet meer ingebruik :S Raar, ze kunnen er wel mee bellen.
Dus maar even een mailtje gestuurd, dat we hebben besloten dat hij dus wel kan.
Op het moment dat ik de zin hier boven aan het af maken was, belt de Vara weer op. Ze gaan nu dus me moeder bellen en hun het verhaal nog eens uitleggen.
Hopelijk gaat me moeder er dus heen en dan zien we hem allemaal zaterdag in de uitzending!!
Ik had 4 foto's ingestuurd, maar die staan niet op deze computer, heb er 1tje terug kunnen vinden...