Mag ik zeggen dat ik dat persoonlijk erg veel geld vind? Ruim € 200 op een jaar...
Ik zit ff op de site te lezen, je moet je kat verplicht chippen als dat nog nis gebeurd en je hebt hoe dan ook een eigen bijdrage van 19%. Kan dus ook flink oplopen...
Ik weet ook niet precies naar welke dekking jij aan het kijken bent, maar ik lees in je eerste post dat je kat problemen heeft met z'n gebit. In de standaardpolis (en volgens mij ook in de extra-polis) zit hier een maximum aan: gebitsreiniging op basis van medische indicatie en de noodzakelijke extractie van tanden en kiezen, max. 1 keer per 2 jaar.
Daarbij, bij de aanvullende dekking staat een passage dat de kosten van behandelingen aan het gebit bij bv ziekte vergoed worden tot een maximum van € 1.000 voor de gehele contractduur van 5 jaar (dus je zit meteen aan 5 jaar vast), tenzij er een vermoeden bestaat dat de aandoening reeds bij afsluiten van de polis bekend was. Dan krijg je nl helemaal niks vergoed... Dat geldt ook voor de andere ziektekosten, alle reeds bestaande kwaaltjes worden niet vergoed!
Ik zou toch heel even heel goed alle voorwaarden door gaan lezen als ik jou was.