We wilden een pup, met stamboom en natuurlijk HD-vrij.. En toen kwam Beau.. Met 4maanden werd er geconstateerd dat haar heup erin klikte en eruit.. Het kon wijzen op HD maar ook op een groeiprobleem. We zijn vanaf het begin af aan rechte stukken gaan lopen, niet teveel loslaten in het park, geen trap lopen enz.
Vandaag kreeg ze haar gebitscontrole en haar HD-controle, die altijd met 7maanden moet gebeuren.
Ze heeft HD, en niet zo'n beetje ook.. Haar ene heup zit er maar voor 35% in , en ze heeft beginnende athrose.. 7maanden oud, mijn meisje en nu al afgeschreven..
Er zijn 2opties; Kantelen, maar door de athrose er al bij is ze geen geschikte kandidaat.
Of het zover laten komen, dat ze al ontzettend veel pijn heeft, en er een kunstheup in.. En dan is het ook niet zeker..
Ik heb flink wat gehuild, mijn kleine meisje.. 4Maanden met veel liefde voor haar gezorgd, en wat een deugniet is het..
Net de fokker opgebeld, alle zusjes en broertjes moeten nu ook gecontroleerd worden.. De kans is groot dat Beau terug moet.. Natuuuurlijk wil ik dit niet

Ik vind dit echt verschrikkelijk