Nee he :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

Nee he :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 20:51

Ik heb 2 konijnen adje en thea, adje heb ik een jaar of 1 1/5 en thea sinds sinterklaas. Omdat we een vriendinnetje wouden voor adje. Thea zit in het binnen hok (te jong om buiten te zitten zei dierenarts) en adje zit buiten. Iedere avond mogen ze 3 uur (rustig opgebouwd eerst paar minuten enz enz) ofzo samen in de garage lopen. Nu hebben ze sinds 2 dagen ruzie en zijn ze de hele tijd aan het vechten Thea liep altijd al achter adje aan maar die vind het niet meer leuk en gaat dus bijten enzo ik vind het echt heel zielig want thea is al erg schuw en bang. wat kan ik doen?

Ilsiie

Re: Nee he :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:52

wat je zou kunnen doen is een stuk in de garage afzetten, en die door 2en delen, elk konijn aan een andere kant. Zo krijgen ze wel contact (dus door 2en delen met bijv van dat kippengaas ofzo? ) en misschien dat het dan beter gaat!

Succes iig!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 20:59

Ilsiie schreef:
wat je zou kunnen doen is een stuk in de garage afzetten, en die door 2en delen, elk konijn aan een andere kant. Zo krijgen ze wel contact (dus door 2en delen met bijv van dat kippengaas ofzo? ) en misschien dat het dan beter gaat!

Succes iig!

bedankt voor de tip zal het proberen. Maar het is dus de bedoeling dat ze in de zomer samen zouden zitten in 1 hok.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:49

Idd, zoals Ilsiie al schreef, met kippengaas, dat heb ik met mijn konijnen ook gedaan, en na een tijdje konden ze weer gewoon samen rondhuppelen, en ook samen in een hok Lachen
Succes

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:47

Is Adje gecastereerd of is dat een voedster? Kan het niet geheel uit het verhaal afleiden. Denk dat je beter beginnen kan met echt koppelen als ze ook de mogelijkheid hebben straks gewoon bijelkaar te kunnen en dan opnieuw op neutraal terrein.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 12:25

Faniek schreef:
Is Adje gecastereerd of is dat een voedster? Kan het niet geheel uit het verhaal afleiden. Denk dat je beter beginnen kan met echt koppelen als ze ook de mogelijkheid hebben straks gewoon bijelkaar te kunnen en dan opnieuw op neutraal terrein.

adje is 4 maanden geleden gecastreert