Oke naar veel topic's over picasso geplaatst te hebben probeer ik het nu, Ik heb een tijd contact gehad met C hier ook op bokt. Zij kent picasso zegt ze en wil nu via haar verhaal kijken of iemand picasso kent.
Picasso was kampioen met ilse van bergen ik denk 5 a 6 jaar geleden in wanroij , met dressuur. picasso is een kleine C-pony, met een volle, rechtopstaande hals, zomers en winters veranderd hij van kleur. hij komt oorspronkelijk uit belgie, daar heette hij ibrahim en daar heeft hij springwedstrijden gelopen. verkocht naar een meisje die hem op meulendijks gestalt heeft gehad hij was toen nog hengst. (dit is aantal jaar geleden) daarna heeft hij op manege de 5 eiken gestaan en is nu weg
Het verhaal over picasso van "c" de pony is overigens niet van mij geweest, hij kwam binnen op de handelsstal waar ik werkte, mensen uit belgie brachten meerdere paarden bij ons, met tranen in de ogen, ze hadden geldproblemen. ik zag meteen dat het een superleuke pony was, en heb wat lesklantjes van me gebeld, en die hebben hem gekocht. toen de ruiter te groot werd, en zusje van de ruiter was gestopt met rijden, toen is hij naar geldrop verkocht, en die hebben hem geruint. daarna ben ik het contact met die klanten verloren, de ouders lagen in een nare scheiding, en de kids waren de dupe ..
Ik weet niet of dit verhaal waar is, maar dit heb ik gehoort.
Edit picasso is 18 februari vorg jaar verkocht vanaf manege d vijf eiken omdat hij stijgerde en bokte
Beetje raar, iemand gaat tochniet ter plekke verzinnen; Ik ga even doen alsof ik hem ken, even iemand blij maken maar ik verzin het ter plekke. En het nog op Bokt doen, waar ze zelf zit ook. Sorry, vind ik niet zo netjes. Eigelijk helemal niet netjes.
Ik weet het ook niet allemaal precies hoor. Ik heb hem een keer op marktplaats gezien met de foto maar weet alleen niet of die toen te koop stond of gezocht.