Hebben jullie ook wel eens van die grappige dingen met je huisdieren meegemaakt?
- Mijn moeder had een pakje snoepjes uit het kerstpakket open gemaakt en het pakket stond nog in de kamer. Mijn moeder hoorde allemaal geristel. Mijn vader dacht dat het gewoon geknetter van de kachel was. Even later hoorde mijn moeder het wéér. Geluid van de tv uit. Zien ze onze hond, Truus, met allemaal gouden papiertjes waar die snoepjes in zaten om haar heen onder de tafel liggen. Gelukkig is het goed afgelopen, niet ziek geworden ofzo. Maar ze doet nooit zoiets, dus dat was wel grappig!
- Onze cavia mocht altijd los lopen in de kamer, wat ze geweldig vond! Als ik haar op schoot had, sprong ze zo van de bank af (
) en ging ze mij onze (vorige) hond liggen, die haar dan uitgebreid ging slikken. Dikke vriendjes waren dat! Echt super lief!! Als ik net optijd was kon ik nog een krukje neerzetten, dat ze eerst daar op sprong, en dan op de grond.-Cavia liep los op de grond. Mijn moeder was in de eetkamer (waar de caaf nóóit kwam) spruitjes aan het pellen. Komt ze door de kamer aangeracet, pikt een spruitje uit de pan, die op de grond stond en rende zo ermee weg!
-Cavia vond loslopen door de kamer zo geweldig, dat ze uit het hok klom als er geen ruifje overheen zat. Klom ze zo hoog, dat ze er helemaal overheen duikelde. Gewoon zo'n simpel hok, bodem, zo'n plastic, doorzichtige "deksel" waar je een ruifje over kan schuifen.
Nouja, genoeg over mijn beestjes geklest. Hoe zit het met jullie beestjes?
. Onze kat heeft een suede halsbandje, en toen ze zichzelf, hahah
, aan het schoonlikken was, bleef ze met haar tong aan haar hahaha

hij werd er nooit ziek van!
Hadden we in het begin niet in de gaten, dus hij heeft geregeld opgesloten gezeten in een kast.
Een echte vent!