Grappige dingen met (huis)dieren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mismijk

Grappige dingen met (huis)dieren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 20:53

Hallo bokkers!

Hebben jullie ook wel eens van die grappige dingen met je huisdieren meegemaakt?

- Mijn moeder had een pakje snoepjes uit het kerstpakket open gemaakt en het pakket stond nog in de kamer. Mijn moeder hoorde allemaal geristel. Mijn vader dacht dat het gewoon geknetter van de kachel was. Even later hoorde mijn moeder het wéér. Geluid van de tv uit. Zien ze onze hond, Truus, met allemaal gouden papiertjes waar die snoepjes in zaten om haar heen onder de tafel liggen. Gelukkig is het goed afgelopen, niet ziek geworden ofzo. Maar ze doet nooit zoiets, dus dat was wel grappig!
- Onze cavia mocht altijd los lopen in de kamer, wat ze geweldig vond! Als ik haar op schoot had, sprong ze zo van de bank af ( Bloos! ) en ging ze mij onze (vorige) hond liggen, die haar dan uitgebreid ging slikken. Dikke vriendjes waren dat! Echt super lief!! Als ik net optijd was kon ik nog een krukje neerzetten, dat ze eerst daar op sprong, en dan op de grond.
-Cavia liep los op de grond. Mijn moeder was in de eetkamer (waar de caaf nóóit kwam) spruitjes aan het pellen. Komt ze door de kamer aangeracet, pikt een spruitje uit de pan, die op de grond stond en rende zo ermee weg!
-Cavia vond loslopen door de kamer zo geweldig, dat ze uit het hok klom als er geen ruifje overheen zat. Klom ze zo hoog, dat ze er helemaal overheen duikelde. Gewoon zo'n simpel hok, bodem, zo'n plastic, doorzichtige "deksel" waar je een ruifje over kan schuifen.

Nouja, genoeg over mijn beestjes geklest. Hoe zit het met jullie beestjes? Pling

blackpegasus

Re: Grappige dingen met (huis)dieren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:48

wij hadden ooit 2 katten en die hebben heel sneaky vlees uit een braadpan gejat. de 1 schoof zijn poot in het handsvat van de deksel en de ander haalde het vlees eruit en dan lieten ze voorzichtig de deksel weer op de pan glijden, zodat je er niks van merkte.
En we hadden ooit een jong katje die gewoon bij je in bad sprong Gestoord

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:55

hahahaha
mijn hond heeft heel stil de over opengemaakt waar ons eten in stond en het stieken staan opetenm

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 21:55

( Bloos! )

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:07

wij hebben een poes en toen mijn vader een keer zo'n stuk kaas had gehaald(deze grote) http://www.holland-at-home.nl/images/Ka ... terdam.jpg had hij hem op het aanrecht neergelegd. En opeens was hij hem kwijt. Nouja hij dacht dat hij hem misschien in de winkel bij de kassa had laten liggen. Een paar dagen later vonden we hem aangebroken boven onder een laag tafeltje. Had de poes hem op een of andere manier mee naar boven gesleept. (hij was nog in plastic verpakt) en daar zitten openmaken en best wel veel van gegeten Clown Vork Gestoord Ze is er gelukkig niet ziek van geworden.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:09

Ik heb me rot gelachen om het verhaal wat mijn vader vertelde hahah ik zit nu alweer te lachen Haha! . Onze kat heeft een suede halsbandje, en toen ze zichzelf, hahah Knipoog , aan het schoonlikken was, bleef ze met haar tong aan haar hahaha Haha! halsbandje hangen, dat is zo geinig Tong uitsteken

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 16:31

Haha!! Ojah, onze hond heeft ook een keer een pleister zo heel voorzichtig van mijn vinger geknaagt. Ze dacht denk ik: Dat hoort daar niet, dat moet eraf, heeft ze het er heel voorzichtig afgeknabbelt! Clown

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:20

mijn hond kon vroeger altijd de deuren openmaken naar buiten toe
was wel schattig maar super vervelend
dus hebben we de deurknop maar om gedraait Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 20:22

Mijn hond at kaarsen op van de tafel af Nagelbijten / Gniffelen hij werd er nooit ziek van!
En van hondenkoekjes werd die niet ziek Nagelbijten / Gniffelen

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 20:26

hihi! Wat zijn beestjes toch slim he Clown

Onze hond kan zich trouwens ook prima zelf vermaken! Ze jat stiekem een tennisbal van mij af terwijl ik buiten aan het leren ben. Ik had echt niets door en dat balletje lag naast mij. Ging ze achter de bosjes waar je haar bijna niet kan zien spelen. Huilen van het lachen

Of als ze een tennisbal het huis in heeft gesmokkelt, rend ze de trap op, laat ze de bal van de trap stuiteren, rend erachter aan van de trap, pakt de bal en gaat ze weer naar boven hoor Haha!

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 20:59

verder niemand Bloos! ??

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 18:27

blackpegasus schreef:
wij hadden ooit 2 katten en die hebben heel sneaky vlees uit een braadpan gejat. de 1 schoof zijn poot in het handsvat van de deksel en de ander haalde het vlees eruit en dan lieten ze voorzichtig de deksel weer op de pan glijden, zodat je er niks van merkte.
En we hadden ooit een jong katje die gewoon bij je in bad sprong Gestoord

Wat lief!! Clown

INGEMUIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:22

Mijn hond ging van de ene op de andere dag oppeens in openstaande kasten liggen Verward Hadden we in het begin niet in de gaten, dus hij heeft geregeld opgesloten gezeten in een kast.

Toen we de schutting tussen onze buren en ons aan het afbreken waren, konden de buurhond en mijn hond dus gewoon naar elkaar toe lopen ( Beide mannetjes Knipoog ) mijn hond vond onze buurhond wel 'aardig' en probeerde de hele tijd te fietsen ( zullen we het zo maar noemen) dit heeft hij de hele dag geprobeerd, op een gegeven ogenblik was hij zo gek dat hij gewoon in zijn eentje stond te fietsen. De dag erna had hij een spier verrekt in zijn been, en kom amper lopen Nagelbijten / Gniffelen

en de laatste: Mijn hond zit altijd op de rugleuning van de bank naar buiten te kijken, en al helemaal als mij er niet zijn. Wij waren boodschappen doen, zagen we oppeens de hond op de vensterbank zitten? Hij was van de bank naar de vensterbank gesprongen en durfde toen niet meer terug Rolleyes Een echte vent!

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 15:35

INGEMUIS schreef:
Mijn hond ging van de ene op de andere dag oppeens in openstaande kasten liggen Verward Hadden we in het begin niet in de gaten, dus hij heeft geregeld opgesloten gezeten in een kast.

Toen we de schutting tussen onze buren en ons aan het afbreken waren, konden de buurhond en mijn hond dus gewoon naar elkaar toe lopen ( Beide mannetjes Knipoog ) mijn hond vond onze buurhond wel 'aardig' en probeerde de hele tijd te fietsen ( zullen we het zo maar noemen) dit heeft hij de hele dag geprobeerd, op een gegeven ogenblik was hij zo gek dat hij gewoon in zijn eentje stond te fietsen. De dag erna had hij een spier verrekt in zijn been, en kom amper lopen Nagelbijten / Gniffelen

en de laatste: Mijn hond zit altijd op de rugleuning van de bank naar buiten te kijken, en al helemaal als mij er niet zijn. Wij waren boodschappen doen, zagen we oppeens de hond op de vensterbank zitten? Hij was van de bank naar de vensterbank gesprongen en durfde toen niet meer terug Rolleyes Een echte vent!

Haha!! Spierpijn van "fietsen". Haahaa!!

Zozo, idd een echte kerel! Maar ook heel logisch is als je hond niet bang is voor fietsen (echte fietsen dus.. Tong uitsteken ) maar wel voor van die kleine aluminium stepjes Gestoord

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:41

Onze poesje Nunkie (nu ong. 5 maand) kan balletjes apporteren Haha!
M'n moeder gooide eens een balletje weg en was erg verbaasd toen ze hem weer terug kwam brengen...
Nou doet ze het echt iedere dag, en als je dr balletje niet gelijk weggooit gaat ze miauwen Knipoog

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 15:44

@ kaatje89 Oejj wat super lief!!! Nagelbijten / Gniffelen

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:46

Ga binnenkort wel even kijken of ik dr een filmpje op kan zetten Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:48

Toen mijn hond nog pup was likte hij altijd heel lief mijn onderkant van mijn sloffen schoon tot dat hij een plannetje kreeg.
Hij greep me slof en in een keer vast en rende kei hard naar buiten en ging in de achtertuin staan ..
Ik was er toen gelijk achteraan gerent om hem te pakken maar ahá dacht maar niet dat hij met die slof terug kwam.
Toen liep ik snel terug en ging ik mijn waterpistool vullen was toen (10) of zo haha en ging ik hem snikie nat spuiten en op gegeven moment liet hij mijn slof was ..
Rende snel naar binnen en deed snel mijn slof aan haha

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:52

haha als ik mijn hond wil pakken dan gaat ie gewoon liggen Tong uitsteken

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:05

toen onze hond nog pup was hadden we ook een nestje kittens, daar ging ze de hele tijd bij liggen!

En poosje geleden hadden we weer een nestje. We lieten de honden even kijken hoe ze reageerden. De moeder kwam ook kijken of alles wel goed ging en Dreamer(zo heet die hond) gong heel hard grommen en blaffen naar die moeder van de kittens!

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 21:11

@ Aslan, wat super lief van die hond!! Lovers

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 20:32

Ik heb me gister nog kapot gelachen!! Onze haan rende achter onze hond aan. Hond bang en rent ervoor weg. Komt de hond naar het raam toe gerent, gaat voor het raam staan met de voorpootjes op de venster bank. Ging ze naar binnen staan kijken dat ze naar binnen wou. Had ik haar naar binnen gehaalt, werd ik uitgebreid geknuffelt omdat ik haar "gered" had Huilen van het lachen