ik wil ff een topic starten over stuart.
Ik heb stuart nu 2 jaar, ben aan een gekke manier aan hem gekomen.
mijn opa overleed en bij hem had ik mijn ponys staan,ik moest dus verhuizen met me paardjes maar kon niet zo snel plek vinden...toen mogten ze tijdelijk bij de buurvrouw staan

toen ik daar kwam had ze net een nestje cavias ( net geboren ) het ging niet goed zei ze, er was al 1 dood. ik in het hok kijken er daar liepen nog 2 kleine witte propjes

daar brak een tijd aan van flesjes geven

Kleine Stuart met mijn andere cavia

We merkten al snel dat Stuart niet normaal was,hij deed zo raar en liep overal tegen op...
ook kreeg hij geen tanden. Wij naar de DA en jah hoor meneer was blind..(en scheef)
Maar dat maakte ons niet uit

hier alweer wat ouder, maar nog steeds erg klein

Stuart samen met zijn konijnenvriend

Naar een tijdje werd stuart ziek, hij at weinig en kwijlde als een gek.
Toen zijn we met hem naar de dierenarts gegaan...en die dacht dat het aan zijn voortanden lag en heeft ze getrokken , ik vroeg hem nog waarom die dat wou doen...maar hij zei dat het kwijlen dan DACHT hij op zou houden

Nou het kwijlen hielt niet op, Stuart stopte met eten...hij kreeg nu 5x daag een wortelhapje (voor babys)
Toen zijn we weer naar de dierenarts gegaan , en eigelijk om hem te laten inslapen..wantjah dit was ook niks voor het beestje.Ik had toen een andere DA en deze wist wat hij had ! zijn kiezen stonden niet goed ! daar is meneertje aan geopeert en het is goed gegaan !!! Stuart was van het kwijlen af

Stuart met Giz
Lekker slapen op het kleed

Stuart slapen bij Giz

Nu is Stuart weer ziek

We hebben besloten hem voor de laatste x te laten opereren..(volgens de dierenarts heeft hij geen pijn ofzo)
We moeten hem nu weer wat dikker krijgen , hij is nu wat mager..en als ze hem dan opereren is de kans groot dat hij dood gaat in de narcose.
In de Voorjaarsvakantie gaat hij nog met ons mee op vakantie en daarna word hij geopereert...
ik hoop voor mijn kereltje dat hij het overleeft