Zijn bij jullie ook de eerste geitjes en lammetjes al geboren? Bij mijn verzorgpony zijn er 3 geitjes (1 papgeit) geboren, en er waren er 2 doodgeboren . Deze week komen de eerste lammetjes ook, ik ben heel benieuwd Misschien is het leuk als iedereen hier foto's neerzet. (wel in link natuurlijk )
Bij onze buren hebben ze vanochten 2 lammetjes gekregen. ze liggen in de wei. de dieren loopen 24/7/ buiten. het is een zwart lammetje en een witte. het zijn krullende schapen. zal kijken of ik een foto kan maken. het zijn niet onze schapen
Bij ons op de kinderboerderij zijn alle geiten al moeder geworden. Afgelopen woensdag zijn de laatste 2 lammetjes geboren met een keizersnee, moeder had geen weeen. In totaal zijn er nu zo'n 15 lammetjes, echt superschattig.
Aankomende maandag (26feb) gaan we de hokjes klaar zetten in de grote schuur voor de schapen en dan halen we de eerste lekker naar binnen.. Dus dat word een drukke dag maandag!
viewtopic.php?f=73&t=738110 Dat waren de eerste 2 volgens mij. Ze zijn niet van mij, maar bij m'n verzorgpaardjes! Ik denk dat er nu zo'n 7 witte's zijn geboren en 1 zwarte. Er moeten er nog best veel, dus dat zal wel een lekker geblaat worden!