Gewoonweg hilárisch.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winandaa_

Gewoonweg hilárisch.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 17:55

Ik dus eventjes kijken op dehamster.nl kom ik ineens op een gedeelte uit met dingen die kinderen (en volwassenen) hebben ingevult. Ik heb werkelijkwaar dubbel gelegen.

Je kan zelf tips insturen als je tips hebt voor het tam maken van hamsters. Deze site is niet aansprakelijk voor wat er gebeurt als je de tips opvolgt.
Hieronder kan je de tips zien die ingestuurd zijn:

hoi
ik ben kirsten en mijn hamster heet speedy.
ik geef meestal dezelfde tips maar probeer wel ff of ik ook nog andere heb.
tip1: als je je hamster koopt vraag dan ff of je haar vast mag houden voordat je haar koopt.
tip2: emm.... als je bevoorbeeld een appel hebt gegeten en haalt de hamster er even uit,dan kan het zijn (waarschijnlijk) dat ze gaat bijten. je hebt dan nog de lekkere geur van de appel aan je hand duzzz wil je niet gebeten worden was dan ff je handen als je een appel of...... hebt gehad, ennee....... o,ja! je kan het best je handen niet met zeep wassen dan ruiken je handen niet zo naar zeep.
tip3: enne eigenlijk geen tips meer maar............... is je hamster dood? neem dan sirieus afscheid met je fam..
dan is het iets makelijker dan alleen. en stop hem in een mooi doosje en begraaf hem en leg er een steen op met zijn naam. nu vergeet je je hamster nooit meer!!!!

hallo ik ben margo en ik ben 11 jaar, ik hep 3 hamsters gehad 2 zijn er dood en 1 leeft er nog:D

hier zijn de tips:

doe nooit 2 of meer hamsters in een kooi ( ze eten elkaar op..)
geef niet te veel snoepjes en geef aleen :brood komkommerschil, ei, kaas en peen
schrik niet als je hamster bijt (anders laat je hem vallen...)
pak je hamster op een rustige goede manier op niet te snel!! en ook niet met je wijs en duim vinger want zo pakken roofvogels hem ook en dan denken ze dat je een roofvogel bent en gaan ze bijten!!!

x-x-x van margo en snoopy(mijn hamster)!!

hoi, ik ben kirsten, mijn hamster heet speedy. ik vind het leuk om je tips te geven. hier zijn de tips.
Tip1:jou,n hamster mag fruit hebben, maar geen koekjes en snoepjes of andere slechte dingen.
Tip2:Hou je hamster goed vast, als je hamster een harde klap krijgt gaat hij dood.
Tip3:is je hamster overleden? begraaf hem en l eg er een steen op, nu vergeet je je hamster nooit meer.......

Haai Mensen,
Tip 1: Geen onverwachte bewegingen
Tip 2: Leg je hand in het zaagsel,dan ruikt je hand bekent.
Tip 3: Leg een snoepie op je pols en laat hem er naar toe klimmen vanuit zijn kooi,dan leg je je andere hand achter hem en pak om traaaaaaaaaaaaaaaaaag op.
Tip 4: Verwen hem en laat hem beseffen dat jij alles voor hem klaarmaakt,dan vindt hij je vanzelf wel lief!!!

Ik hoop da jullie er wa aan hebben...
Groetjes Yvonne en Ukkie ( Ukkepukkie )

HoOii,,

iCk BeN uN ErVaRe HamSteRteMmeRr fAn 17 JaAr.
iCk HeP HieR eEn paAr TipS Om je HamSteR TaM te MaKuh!
iCk HoOp Dat je er wAt AaN Hept!
HieR KoMuh Se:

TiP 1: als je je hamster net hept laat hem dan eerst een beetjj met rust
TiP 2: leg je hand in de kooi en kijk of je hamster er op af komt zo ja, probeer hem of haar dan rustig te pakken.
TiP 3: laat je hamster met rust als hij ligt te slapu
TiP 4: je kunt je hamster het best ´s vonds voeren dan is het voer nog vers als hij gaat eten
TiP 5: houd een oud doekje of zakdoek ongeveer 5 minuten onder je oksel leg hem daarna in het hok van je hamster zodat hij aan je geur kan wennuh

De LaAtstu Tip iS miSs EeN BeEtjj VieS MaAr Bij Mii HeEft HeT HeeL GoeD GeHoLpuhHh

-x-X-x- HeLeEn

ik ben kirsten .
ik heb een heele liefe hamster.
hij heet speedy.
nu de tips
1:bijt je hamster laat de hamster dan niet vallen !!!!!!!!!!!!!!!!!! hij kan zo overlijden.
2:geef je hamster niet al te veel eten. dan word hij of zij een beetje te dik!!!!!!!!!
3:ow ow ow snif snif is je hamster overleeden??? sielig.... zoek een mooie begraaf plek. en leg er een steen op nu vergeet je je hamster nooit meer

hOoooI. mij naam is simone en ik hou super feel van hamsterzzz.
1: gooi geen boek op het hoof van je hamster
2: scheld nie tege je hamster hij hoort het allemaal hoor
3: alsie doot is niet getreurt in de dierewinkel kan je er altijd nog een vinden (je mag wel 5 minute huilen hoorzzz)
kUs simone en jIp.

hoi
je moet je hamster eten geven anders haat hij je en gaat hij dood
groetjes erick

Heey.......
Ik ben een meisje van 13 jaar en ben heel erg dol op hamsters. Ik heb zaterdag 26 april een nieuwe hamster gekregen, want mn andere hamster was dood gegaan SNIK SNIK!!!!!!
Mare ik heb mn hamster heeeeel snel tam gemaakt...............tja hoe heb ik dat nou gedaan he??!!!!!!
Ik heb hem eerst aan z'n nieuwe kooi laten wennen en natuurlijk kon ik het niet laten om hem later fftjes op te pakken......... En hoe reageerde hij.......niet leuk in ieder geval hij heeft me flink gebeten.
Maar niet doorbijten ik schrok er wel erg van maar deed niet zeer.
Ff later wist ik dat het bijten niet zeer deed dus deed ik gewoon m'n vinger bij z'n bek.Hij heeft me een paar keer gebeten.
De volgende dag deed ik m'n vinger weer bij z'n mond.........en tot m'n verbazing beet ie me niet.Ik heb em over m'n hand laten lopen en hij klom op m'n hand en bleef zitten.Ik heb em opgepakt en over m'n bed laten lopen. Het is nu de 2e dag dat ik hem heb en toch ongelooflijk dat hij nu al aan me gewend is................ Dat was mijn verhaal.Hopelijk schieten jullie hier ook wat mee op.
De groetjes van mij en m'n hamster DOEIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

Hoi, allemaal
Ik heb een dwerghamster en die heet Kruimeltje, hij is echt heel lief en zo wit als sneeuw. Als je een hamster wilt aanschaffen moet je rustig de tijd nemen om er een te kopen en goed kijken, je kunt het beste eerst een paar dierenwinkels aflopen om te kijken welke ze allemaal hebben, het beste is dat je bij alle dierenwinkels de hamster even oppakt om goed te kijken. Als je gekeken hebt kun een keuze maken welke leuk en lief is.
TIP; KOOP NOOIT GEEN HAMSTER ALS JE BIJVOORBEELD DE HAND IN DE KOOI STEEKT DIE METEEN ZIT TE KRIJSEN EN ZIJN TANDEN LAAT ZIEN. HET BESTE KUN JE EEN KOMMETJE MAKEN VAN JE HAND EN DAN WACHTEN WELKE HAMSTER VANZELF NAAR JE TOE KOMT DIE ZIJN MEESTAL LIEF.

Groetjes Janneke en Kruimeltje

Het spijt me dat ik dit heb geplaatst, maar vond het té grappig.. gheghe <33.

xx!

BellyBel

Re: Gewoonweg hilárisch.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 18:19

Wahahahaha! Heb dan wel niet zo veel verstand ervan maar die tips gewoon té grappig!! Ja

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 19:17

Citaat:
3: alsie doot is niet getreurt in de dierewinkel kan je er altijd nog een vinden (je mag wel 5 minute huilen hoorzzz)
kUs simone en jIp.

En dat is nog de leukste! Bloos

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:21

Dit is niet echt de bedoeling, volgens mij .. Nagelbijten / Gniffelen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:21

Winandaa_ schreef:
Citaat:
kUs simone en jIp.

En dat is nog de leukste! Bloos

Nou ik vind die andere nog briljanter Clown , dat je wakker wordt en denkt, heej, laat ik vandaag eens een boek op het hoof( Nagelbijten / Gniffelen ) van mijn hamster gooien.. whahaha dat iemand dat neerzet geeft al aan dat er waarschijnlijk ooit eens iets misgegaan is *LOL*

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 19:24

HAHAHA Lachen ja inderdaad. maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik dit topic hier verkeerd heb neergezet?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 19:33

Winandaa_ schreef:

Huilen van het lachen

Hebben ze ook serieuze tips op die site staan? Haha!

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:42

jawel haha, maar dit zijn de ingezonden tips!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:49

Dit is niet helemaal de bedoeling idd Lachen