Indalen van ballen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Indalen van ballen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 14:04

Toen mijn hamster bij mij kwam was ik ervan overtuigd dat het een dame was, de dierenarts ook!
Ik heb dit beestje opgevangen van een man die er een hele hoop bij mekaar in een bak zaten (hij heeft niet voor niks een paar flinke gaten in zn oren zitten)
Maar nu hij mij thuis zit bij de drie meiden in de buurt worden ze alledrie helemaal gek als ze willig zijn (ja ze stinken en piepen ondertussen écht 8) ) en wordt Puck steeds meer een vent! De afstand tussen de anus en geslachtsopening is groter en hij krijgt een echte bult achter zn kont. Vanochtend waren het net bavianenbillen!

Kan het zijn dat Pucks ballen nu pas indalen omdat hij nog jong is? (daarentegen heeft hij wel een flinke bochel en slechte vacht)
Of kan het zijn dat Pucks ballen nu pas duidelijk zichtbaar worden omdat hij altijd een ondergeschikte is geweest en nu opeens alleen zit?

pubelia

Re: Indalen van ballen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:46

weet jij hoe oud puck is? en ras? (syr?)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 17:12

syrtje ja, leeftijd niet.
Heb hem toen opgevangen uit het hamsterforumtopic van *Cindy* Knipoog

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 20:33

Onder invloed van hormonen kan er veel gebeuren.. Lijkt me een mooi systeem van de natuur, om je als vrouw voor te doen in een dominante groep terwijl je eigenlijk een man bent!!

Moet ie nu niet een andere naam krijgen? Baboon ofzo Tong uitsteken

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:41

owww ok, let er wel op dat bij de ene hamster later de balletjes in dalen als bij de andere. Dus het zou altijd kunnen....

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 12:42

Het klopt wat ik dacht, ik ben naar een leraar bij ons op school geweest en hij vond het erg mooi om te horen dat het bij hamsters ook zo is. Bij apen komt het veel vaker voor.
De ballen dalen nu pas in omdat hij altijd zwaar onderdrukt is door een andere hamster (vandaar waarschijnlijk ook de gaten in zn oren).
Maar nu begint ook pas zn testosteron en sperma aanmaak

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 00:20

Bij hengsten kan dat idd ook, niet het lichamelijke aspect maar wel het geestelijk onderdrukken (en ook onvruchtbaarheid kan een gevolg zijn!)

Toch wel gaaf om te zien wat de natuur allemaal kan Haha!

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:19

hamsters kunnen daarbij ook nog eens hun testikels terug in hun buik trekken. Het kan dus zijn dat hij het ene moment ze wel lijkt te hebben en het andere moment niet...!