Hij heeft het té bont gemaakt en is dus bijna helemaal zwart geworden.
Mooi 4 witte voetjes en een blesje, wat wil een fokker nog meer

Vind hem zo leuk dat ik hem jullie ook even wil laten zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jackgirl schreef:wat een schatje, hebben jullie een uhmm hoe noem je dat varkenshouderij ?:P
Saszkiia91 schreef:aaahw echt schattig! vind biggetjes zooo leuk! hopelijk wordt ie wel geaccepteerd door z'n moeder!!
Patricia20 schreef:ah wat leuk zeg! dat zie je zeker nooit! althans niet hier haha
houden jullie hem?
Of word hij opgegeten?
Marchador schreef:Even een toevoeging op mijn bericht hierboven.. ik vind hem zo leuk dat mijn blik steeds naar de foto wordt getrokken
LadyF schreef:We zitten er sterk om te denken om hem te houden alleen is dat lastig met voerleveranciers die de hekken altijd wageneijd opengooien voor de vrachtwagens. De hond blijft wel maar 't varken loopt dan gauw weg denk ik.
Misschien accepteerd het paard hem alleen houd je dan geen weiland meer over
tienus63 schreef:Is het een beertje of een zeugje?
Ze zeggen dat je varkens heel veel kunt leren.
Kun je geen stroomdraadje spannen langs het erf.
Je zult dan ongetwijfeld een keer een gekrijs horen alsof ze vermoord wordt, maar ze blijft wel op het erf.
tienus63 schreef:Mijn varkens zaten in zo'n ouderwets hok, semi afscheiding van het rooster gedeelte en slaap/woongedeelte zeg maar.
Ze waren wel heel tam, maar ik heb ze nooit buiten laten lopen.
Poepen en piesen deden ze keurig op de rooster en het voorste stuk hielden ze hartstikke schoon.
Ik had ze niet afgericht.
Op mijn 33e doe ik dat soms nog wel met kalfjes.
Maar een volwassen vleesvarken is stukken groter en zwaarder dan een kalf.
tienus63 schreef:Ze waren wel heel tam, maar ik heb ze nooit buiten laten lopen.
Poepen en piesen deden ze keurig op de rooster en het voorste stuk hielden ze hartstikke schoon.
Ik had ze niet afgericht.