Kat heeft bultje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Kat heeft bultje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 21:27

Vanmiddag toen ik een beetje aan het kroelen was met de poes voelde ik onder haar buikje
net voor een van haar voorpootjes een bultje het voelde vrij groot! Ze leek er geen last van
te hebben dat ik eraan voelde.. Maar ik vond het toch wat vreemd, even in de gaten houden
iemand ook eens gehad misschien?

Zilie

Re: Kat heeft bultje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:17

Misschien een vetbobbeltje?
Heeft de mijne ook.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:19

Ik zou het even goed in de gaten houden. Het is een vrouwtje? Als het bij haar tepel zit kan het een mamatumor zijn, dan moet je even naar de dierenarts gaan. Het kan ook gewoon een vetbultje zijn. Als je het niet vertrouwt zou ik even naar de dierenarts gaan, al is het maar ter geruststelling.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 22:22

Laat het alsjeblieft gauw onderzoeken door de DA en eventueel verwijderen!
Maar ik moet je waarschuwen:
afgelopen voorjaar hebben wij ook bultjes laten verwijderen bij onze poes en voordat haar geschoren vacht goed en wel weer op lengte was, had ze alweer een nieuwe...we wisten op dat moment dat het dus geen zin meer had om haar nogmaals te laten opereren.
Vandaag (bijna een jaar later) ben ik met haar naar de DA geweest; ze heeft een enorme bult onder haar rechteroksel en die was kapot gegaan (ze waste het teveel) en het stonk. Het is dus ontstoken, vandaar de lucht maar de DA zei dat het van hier af aan alleen maar slechter wordt en dat we haar eigenlijk beter kunnen laten inslapen Verdrietig

Ik hoop dat het met jouw poes beter gaat.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:50

kan ook nog een abces zijn, laat je dierenarts er naar kijken dan weet je het zeker.

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 12:11

snel naar laten kijken door een dieren arts ..