kat bijna gestikt door hamster bal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doossie

kat bijna gestikt door hamster bal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:29

hier het verhaal:
ik heb een kat een heilige birmaan een vrouwtje
ze is dol op me hamster op er bij te zitten kijken enzo. en ze vind het leuk om aan zijn spullen te zitten. wij waren allemaal beneden, ineens ging me zus naar boven bleek ineens dat me kat haar hoofd vast zat in zo'n hamsterbal ik weet niet hoe ze het heeft geflikt. het gat is (als ik het goed heb) 6,5 ik weet dat katten zich erg klein kunnen maken maar zo klein?? dus me zussen en ik snel alle schroefjes los halen, helukkig zaten er lucht gaten in want we wisten niet hoe lang ze er al mee liep! Clown dus toen hadden we 2 lossen delen met 1 ervan een kattenhoofd
eerst wilden we na ik keer proberen die bal kapot maken, maar na ik keer een beetje trekken is ze er uit gekomen!!! gelukkig Haha! Haha! Knipoog
ik schrok me dood, ik hoop dat ze het nooit meer zal doen en beter me spullen opruimen zo blijkt
gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden!!! Cool
wat vinden jullie hier nou van?? nooit aan gedacht dat een kat klem het het hoofd in een HAMSTER bal kan komen??!!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: kat bijna gestikt door hamster bal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:37

Ik moest eigenlijk wel lachen om je verhaal. Maar het was vast wel schrikken voor jullie.
Onze poes vindt de hamster ook erg leuk, maar mag er echt niet bij in de buurt komen.
Anouk heeft de hamster met alle spullen op haar kamer op zolder en ze heeft altijd de deur dicht, want poes mag daar echt NIET komen! Er zal wel een interessant geurtje in de hamsterbal hebben gezeten dat poes er in wilde kruipen.

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:39

ja me hamster heeft wel eens in zijn bal gepoept
ik vind het toch knap van haar
ja toen was het wel schrikken maar achter af best wel grappig Tong uitsteken

doossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 19:31

verder gene reacties??

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:46

Ik vond dat vroeger altijd zo zielig die hamsterballen Haha!
Jah, katten hé, het zijn nieuwschierige dieren en hopelijk heb je geleerd om geen spullen meer te laten rondslingeren, maar ja, dat kan iedereen overkomen...
Ik ben eens zo slim geweest om mijn vogelkooi op tafel te zetten, was de lade aan het uitkuisen, en er hing zo'n badje aan het deurtje.
Kom ik terug en vind ik Singie, onze kater (foto in profiel) in de vogelkooi Nagelbijten / Gniffelen
Die vogels hebben ook een hartattack gekregen denk ik Haha!

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:02

Moest wel lachen om de titel, en het verhaal klonk ook wel grappig. je maakt soms wat mee met hamsterballen. Heb hier ook heel wat meegemaakt met die dingen. Maar een kat en een hamsterbal blijft mooi. Maar wel knap van je kat hoor, haha!

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:08

lol. wat een debielige kat zeg hehe, je zal wel geschrokken zijn.
had er maar een foto van gemaakt:-P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:12

Zo zie je maar weer dat zon bal niet alleen voor een hamster een martelwerktuig is....