Ze heeft altijd wat hooi in een hooibal en als dit op is geef ik nieuw. Ook heeft ze altijd een bakje voer en natuurlijk water!
Kenia (zo heet mijn lieffie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dewitje13 schreef:Dank jullie wel! Ik vind haar zelf ook niet echt dik, maar mensen zeggen altijd als ze Keentje zien 'Wow das een dikkerd!' .
Gisteren had ik haar een paar minuten op schoot maar toen maakte ze een heel gek knorrend geluid ?? . Hoe kan ik haar meer beweging geven? En wat is leuk voor in haar kooi?
Gaby schreef:dewitje13 schreef:Dank jullie wel! Ik vind haar zelf ook niet echt dik, maar mensen zeggen altijd als ze Keentje zien 'Wow das een dikkerd!' .
Gisteren had ik haar een paar minuten op schoot maar toen maakte ze een heel gek knorrend geluid ?? . Hoe kan ik haar meer beweging geven? En wat is leuk voor in haar kooi?
Als het richting "brrrt" gaat, vind ze het aaien even niet zo prettig.
Je kunt een apart hoekje afzetten in de kamer en haar daar laten lopen. Wees voorzichtig dat ze niet aan draden knaagt! En ruim ook dingen als blaadjes en andere dingen waaraan ze kan knagen op. Zorg ervoor dat ze niet in hoekjes of spleten vast kan komen te zitten.
En dit is een link waar je ideetjes voor leuke speeltjes kunt vinden.
Wat een leuke cavia is dat trouwens! Echt een schatje!
Gaby schreef:dewitje13 schreef:Dank jullie wel! Ik vind haar zelf ook niet echt dik, maar mensen zeggen altijd als ze Keentje zien 'Wow das een dikkerd!' .
Als het richting "brrrt" gaat, vind ze het aaien even niet zo prettig.
Je kunt een apart hoekje afzetten in de kamer en haar daar laten lopen. Wees voorzichtig dat ze niet aan draden knaagt! En ruim ook dingen als blaadjes en andere dingen waaraan ze kan knagen op. Zorg ervoor dat ze niet in hoekjes of spleten vast kan komen te zitten.
En dit is een link waar je ideetjes voor leuke speeltjes kunt vinden.
Wat een leuke cavia is dat trouwens! Echt een schatje!