De poes (kadoes) en onze nieuwe katje gaan steeds vechten. Kadoes valt ons nieuwe katje steeds aan, eerst gaat ze blazen, dan valt ze aan en na wat gekrijs laat ze hem weer los. Onze nieuwe kat is helemaal bang voor haar en probeerd zo veel mogelijk bij haar uit de buurt te blijven, maar ze blijft hem maar opzoeken.
Ik snap niet waarom het zo gaat, we hebben wel vaker een nieuwe kat gehad en dat gaf geen enkel probleem. Onze oudste kat mag onze nieuwe katje ook niet, maar hij laat hem wel met rust. Onze twee oudere katten zijn dus normale huis tuin en keuken katten. Kan het komen omdat onze nieuwe kat een Britse korthaar is?
De eerste dag zijn onze oude katten echt extreem bang voor de nieuweling geweest, ze zijn dagen niet meer in huis geweest en waren helemaal van streek. Uiteindelijk ging dat dus wat beter, ze werden minder bang maar ze mogen hem nog steeds niet. En met Kadoes heb ik het gevoel dat het steeds erger word

Ik wil heel graag dat onze katten gewoon vriendjes met elkaar worden want dit is echt niet leuk zo, iemand die mij kan helpen?