Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik ga er niet van uit dat ik alleen kosten voor de inenting per jaar kwijt ben, we hebben namelijk een ras hond en die mankeren soms net wat vaker wat dan een roteb terrier.Ze heeft namelijk iets aan haar lip, en als dat door zet moet daar weefsel uit genomen worden.De kosten zijn dan 80 euro,dus das al terug verdiend.
marleen_usar schreef:Ik ga er niet van uit dat ik alleen kosten voor de inenting per jaar kwijt ben, we hebben namelijk een ras hond en die mankeren soms net wat vaker wat dan een roteb terrier.Ze heeft namelijk iets aan haar lip, en als dat door zet moet daar weefsel uit genomen worden.De kosten zijn dan 80 euro,dus das al terug verdiend.
mag dat wel?Citaat:Mocht je het níet melden en ze nemen contact op met je Da, val je als nog door de mand.
cissy schreef:mag dat wel?Citaat:Mocht je het níet melden en ze nemen contact op met je Da, val je als nog door de mand.
DA heeft ook een medisch beroepsgeheim en mag niet zomaar iedereen de medische gegevens van jouw huisdier verstrekken zonder jou uitdrukkelijke toestemming. (dacht ik tenminste)
Mistic schreef:Ik heb mijn dalmaat verzekerd voor 18 euro per maand en ben erg blij dat ik dat gedaan heb. Twee maanden geleden ben ik op zaterdag en zondag met hem op de kliniek geweest voor blaasstenen. Kosten 250 euro. Nog geen 3 dagen later weer terug geweest. Ditmaal operatie om de stenen te verwijderen. Kosten 700 euro. Alles is vergoed (natuurlijk minus eigen bijdrage van 19%). Ik heb mijn verzekering voor de komende jaren er dus al uit.
Rosita schreef:Mistic schreef:Ik heb mijn dalmaat verzekerd voor 18 euro per maand en ben erg blij dat ik dat gedaan heb. Twee maanden geleden ben ik op zaterdag en zondag met hem op de kliniek geweest voor blaasstenen. Kosten 250 euro. Nog geen 3 dagen later weer terug geweest. Ditmaal operatie om de stenen te verwijderen. Kosten 700 euro. Alles is vergoed (natuurlijk minus eigen bijdrage van 19%). Ik heb mijn verzekering voor de komende jaren er dus al uit.
Blaassteenproblemen bij Dalmaten is wel verzekerd? Da's best wel rasgebonden anders....