Ik hoop dat het hier mag staan..
Afgelopen maandag zijn wij slachtoffer geworden van een broodfokker of hondenhandelaar.. Achteraf gezien hebben we ons uiteraard niet goed verdiept, maar daar valt nu weinig meer aan te doen.
We hebben een hele leuke puppy gekocht, die dinsdag sloom werd, woensdag ziek en vannacht is overleden.
Woensdag zijn we al met het hondje bij een dierenarts geweest en die verklaarde hem gezond :s
Donderdag naar een andere dierenarts en het beestje is meteen aan het infuus gelegd en vanaf toen ging het steeds slechter..
De hondje heeft naar alle waarschijnlijkheid parvo en ligt nu nog bij de da, voor autopsie.
De instanties zijn ingeschakeld en we gaan er alles aan doen om deze handel aan te pakken.. Deze mensen moeten gestopt worden!
Momenteel zijn ze alweer rustig verder aan het adverteren met andere puppy's, telkens met een ander telefoonnummer en/of plaats. Maar het bevindt zich allemaal in Noord-Holland, het meeste in een woning in Alkmaar.. Graag zou ik hier naam en adres neer zetten, maar dat mag jammer genoeg niet..
Wat wil ik hier mee bereiken?? Ik hoop dat ik op deze manier andere mensen kan vinden die gedupeerd zijn geraakt door deze mensen! Samen staan we een stuk sterker en kunnen we deze handel stoppen!
Ik krijg net een telefoontje dat er morgen een live uitzending is van het programma kassa over dit onderwerp! Mijn zus en vriend kunnen er nog terecht.. Ik plaats dit toch omdat er zoveel mogelijk informatie verzameld moet worden!
Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen.. in ieder geval bedankt voor het lezen..