hond mee uit eten???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley84

hond mee uit eten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:20

Je gaat lekker een avondje uit eten, neem jij dan je hond mee naar een redelijk sjieke tent?

Zondag ging ik uit eten met mijn vriend en 2 andere vrienden, kwamen er 4 mensen binnen met een Jack Russel, je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ben gek op honden!!! Maar vind het verschrikkelijk als deze mee gaan uit eten, vooral als ze ook nog loslopen! En vervolgens onder mijn stoel doorloopt, tussen mijn benen door en onder de tafel gaat zitten!

Dan zeg je netjes dat je er niet van gediend bent wordt je vervolgens uitgescholden Boos!

Wat is jullie mening?

Mijne is: laat je hond lekker een avondje thuis en ga er een stukje mee wandelen als je terug bent.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: hond mee uit eten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:21

Die beesten mogen toch helemaal niet naar binnen in een eetgelegenheid? Verward

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:22

:s mag dat? Nooit in me opgekomen om men hond mee uit eten te nemen. Ik heb het eigenlijk ook nog nooit mee gemaakt en maar goed ook! Ik vind dat dat niet toegelaten mocht zijn. Het is storend voor andere personen. Stel dat er toevallig ook iemand aan het eten was met allergie voor honden. Die heeft dan ook een gezellig avondje! tjee..

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:22

blijkbaar in bepaalde zaken wel, ik kom het ook vaak tegen in snackbars en nee ben niet verslaafd aan snacken Knipoog

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:23

wednesday schreef:
:s mag dat? Nooit in me opgekomen om men hond mee uit eten te nemen. Ik heb het eigenlijk ook nog nooit mee gemaakt en maar goed ook! Ik vind dat dat niet toegelaten mocht zijn. Het is storend voor andere personen. Stel dat er toevallig ook iemand aan het eten was met allergie voor honden. Die heeft dan ook een gezellig avondje! tjee..

Maar goed dat mijn vader niet mee was... die is dus allergie's en wat denk je van mensen die gewoon bang voor honden zijn?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:23

Ik vind een snackbar toch wat anders als een restaurant. Snackbar is nog meer van afhalen of snel eten. Een restaurant ga je toch echt heen voor de gezelligheid.

Raar dat het personeel daar niks van zegt.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:24

Euh ik vind dat niet echt normaal nee..

Steef_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:24

Als we thuis uit eten gaan dan nemen we de hond nooit mee. Maar als we op vakantie zijn, bijvoorbeeld in Texel en we zijn lekker naar het strand geweest en we gaan 's middags ergens soep eten. Dan nemen we de hond wel mee.

Die ligt dan wel helemaal uitgeput onder de tafel te slapen Knipoog

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:25

ik vind het niet kunnen, snackbar kan er dan nog net mee door maar een restaurant???

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:25

Cayenne schreef:
Die beesten mogen toch helemaal niet naar binnen in een eetgelegenheid? Verward

Dacht ik ook, maar tegenwoordig zie ik meer chiuahuas mee. al dan niet in een zak

domiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:25

ik vind als je bent gaan wandelen en dan in een restaurantje gaat eten waarom niet wel aangeleind en aleen bij jouw onder te tafel.
maar bij een sjiek restaurant neej vind het trouwens ook eng (ben panisch voor de meeste honden heb niet voor niets stukje van mijn oor af Tong uitsteken )

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:26

domiekje schreef:
ik vind als je bent gaan wandelen en dan in een restaurantje gaat eten waarom niet wel aangeleind en aleen bij jouw onder te tafel.
maar bij een sjiek restaurant neej vind het trouwens ook eng (ben panisch voor de meeste honden heb niet voor niets stukje van mijn oor af Tong uitsteken )

Dat is minder Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:27

Dacht ook dat het niet mocht
Maar nee, ik vind en hond niet in een restaurant horen.
En ja, ben ook een hondenliefhebber, dus daar ligt het niet aan Lachen

Niet iedereen vind dat prettig een hond bij eten in de buurt.
En dat kan ik me voorstellen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:28

zal wel 1 van de enigste zijn,maar zowiezo ging mijn rottweiler vroeger wel mee,maar nooit echt als we sjiek uit eten gingen,maar de mac en gauchos... ja hoor,ging braaf liggen,geen mens die weet dat er een hond mee is.

en nu gaat als we ergens gaan eten,waar het mag ,1 hond mee,die gaat liggen aangelijnt aan de stoel,kan geen kant verderop,we vragen altijd om een tafel achteraf,niet in het looppad of zicht...

moet eerlijk zijn dat ik een aangelijnde hond over het algemeen minder vervelend vind als los rennende kinderen in een restaurant,of rokende mensen die net als jij gaat eten,met hun stinkstokken je eten vergallen...

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:29

in het hotel waar ik werkte mochten wel honden op de hotelkamers (specialekamers) maar mochten NIET mee de ontbijtzaal, restaurant in

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:29

kimmie261 schreef:
zal wel 1 van de enigste zijn,maar zowiezo ging mijn rottweiler vroeger wel mee,maar nooit echt als we sjiek uit eten gingen,maar de mac en gauchos... ja hoor,ging braaf liggen,geen mens die weet dat er een hond mee is.

en nu gaat als we ergens gaan eten,waar het mag ,1 hond mee,die gaat liggen aangelijnt aan de stoel,kan geen kant verderop,we vragen altijd om een tafel achteraf,niet in het looppad of zicht...

moet eerlijk zijn dat ik een aangelijnde hond over het algemeen minder vervelend vind als los rennende kinderen in een restaurant,of rokende mensen die net als jij gaat eten,met hun stinkstokken je eten vergallen...

wij zijn zelf ook kinderen geweest Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:30

Dat is ook vervelend Kimmie, maaar daar ging het topic niet over Tong uitsteken

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:31

Als wij uit eten gaan dan blijft onze hond thuis met een lekkere maaltijd Lachen Die nemen we dus nooit mee naar een restaurant.
Vind het eigenlijk belachelijk dat dit zomaar toegelaten wordt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:32

nee ,weet het.. Haha!

maar een loslopende hond vind ik zowiezo niet kunnen...maar ja hoor,die van mij gaat lekker mee,is hartstikke braaf...de laatste ker dat ie mee was,waren er zelfs mensen die ons bediend hadden,die niet eens gezien hadden dat er een hond mee was...

wat is dan het probleem??

(toen ik klein kind was,hadden mijn ouders een oppas...die wilde niet met kinderen uit eten gaan,omdat ze beseften dat het voor een kind geen pretje is uren aan tafel te zitten Knipoog )

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:32

Ik heb mn hond wel eens meegehad in een restaurant, in de vakantie komt het ook wel eens voor maar dan zorg ik dat ik buiten kan zitten met ze.
Maar ik zou ze zeker niet los laten lopen, dat kan toch niet.. Als ik ze meeheb dan liggen ze braaf onder de tafel en o wee als ze daar ook maar even van afwijken!

Normaal laat ik ze gewoon lekker thuis en desnoods blijven ze in de auto op me wachten, dat weet je als je beesten hebt dan gaan sommige dingen wat minder makkelijk.

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:34

buiten heb ik er toch minder problemen mee als binnen, ook al is je hond braaf en ''zie je hem niet''

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 18:35

kimmie261 schreef:
nee ,weet het.. Haha!

maar een loslopende hond vind ik zowiezo niet kunnen...maar ja hoor,die van mij gaat lekker mee,is hartstikke braaf...de laatste ker dat ie mee was,waren er zelfs mensen die ons bediend hadden,die niet eens gezien hadden dat er een hond mee was...

wat is dan het probleem??

(toen ik klein kind was,hadden mijn ouders een oppas...die wilde niet met kinderen uit eten gaan,omdat ze beseften dat het voor een kind geen pretje is uren aan tafel te zitten Knipoog )

ook al zie je hem niet wat moeten mensen dan die allergisch zijn voor honden zoals mijn vader? 3 dagen last hebben van jeuk, pukkels en pijn??? omdat jij zonodig je hond mee wil uit eten terwijl die maar ligt te niksen onder de tafel?

domiekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:35

@kimmie261 dat roken mag ook niet meer overal heb je speciaale ruimtes voor of dergelijke.

het rare is zolang niemand merkt dat er een hond is ( je ruikt hem natuurlijk als hij nat is ) hoor je niemand klagen anders wel dat is gewoon onzin. Clown

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:36

Kimberley84 schreef:
ook al is je hond braaf en ''zie je hem niet''

als je hem niet eens ziet...wat is dan het probleem???

tja,als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden,mss is er wel iemand allergies vor mijn wollen trui Clown

als een restaurant zegt dat het mag,dan mag het...zo niet, eten we daar niet...
errug simpel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:37

Nee is geen onzin.
Dieren horen niet overal bij te zijn.
Mijn broer is ook allergisch voor honden, snottert dan de hele tijd.
Dat is voor hem dan ook geen fijn uit eten.
En met wat warm weer ligt dat beest te hijgen.
Ik zou er geen problemen mee hebben, maar genoeg mensen wel en daar hoor je rekening mee te houden Lachen