Wat voor product mis je nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Wat voor product mis je nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 12:37

Was wel benieuwd wat voor producten mensen eigenlijk nog missen Knipoog. Voor hun dieren dan he Lachen. Tong uitsteken.

Weet zo even geen voorbeeld, maar wat voor nieuw ding zou je nou nog handig vinden?

Ik weet het, klinkt een beetje vaag zo, maar was gewoon benieuwd Tong uitsteken.

Fairytail

Re: Wat voor product mis je nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:39

ik vind dat er voor cavia's weinig verrijkings materiaal te krijgen is. En als het er is dan is het in de vorm van snoepjes. Ik ben van plan binnenkort zelf dingen te gaan verzinnen Vork

ook vind ik dat het hooi achteruit gaat, ik zie liever hooi in langere slierten dan cm stukjes hooi

voor de rest mis is niet zo veel bij mijn diertjes

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 12:42

Wat voor iets zoek je dan voor cavias? Andere hokjes ofzo? Want ze klimmen of springen natuurlijk niet... En een molentje wordt ook een beetje lastig Knipoog.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:52

Maar een lege kooi is ook zo duf Knipoog
Ik mis eigenlijk kooien met een fatsoenlijke afmeting en een redelijke prijs. Mensen kopen een dier voor hun eigen lol en stoppen hem 99% van de tijd in een kooi die ongeveer de helft is van een minimummaat die ik zou willen zien.

Ja en voorlichting mis ik Clown
Dus ook wat betreft bovenstaande

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:39

Voor een beo of een andere insekten en fruitetende vogel iets lekkers als extra. Voor papagaaien en zaadeters heb je diverse staafjes waar ze zich mee bezig kunnen houden. Voor de beo heb ik maar twee soorten voer: korrels of pate. Beetje saai. Vers fruit is trouwens lastig te voeren. Hij eet alleen banaan uit de hand