ik vind dat er voor cavia's weinig verrijkings materiaal te krijgen is. En als het er is dan is het in de vorm van snoepjes. Ik ben van plan binnenkort zelf dingen te gaan verzinnen
ook vind ik dat het hooi achteruit gaat, ik zie liever hooi in langere slierten dan cm stukjes hooi
voor de rest mis is niet zo veel bij mijn diertjes
Wat voor iets zoek je dan voor cavias? Andere hokjes ofzo? Want ze klimmen of springen natuurlijk niet... En een molentje wordt ook een beetje lastig .
Maar een lege kooi is ook zo duf Ik mis eigenlijk kooien met een fatsoenlijke afmeting en een redelijke prijs. Mensen kopen een dier voor hun eigen lol en stoppen hem 99% van de tijd in een kooi die ongeveer de helft is van een minimummaat die ik zou willen zien.
Ja en voorlichting mis ik Dus ook wat betreft bovenstaande
Voor een beo of een andere insekten en fruitetende vogel iets lekkers als extra. Voor papagaaien en zaadeters heb je diverse staafjes waar ze zich mee bezig kunnen houden. Voor de beo heb ik maar twee soorten voer: korrels of pate. Beetje saai. Vers fruit is trouwens lastig te voeren. Hij eet alleen banaan uit de hand